تخت برقی مدل 131

28,940,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت پوست و زیبایی دارای روکش چرم، فوم سرد فشرده و بادوام، به‌صورت برقی با کنترل از راه دور، دوموتوره و ضد آب، فوم ضد عرق، با قابلیت تخت کامل و ... می‌باشد.

تخت پوست و زیبایی برقی

یکی از نکات تعیین‌کننده در تولید یک محصول، طراحی، انتخاب مواد اولیه باکیفیت و شیوه ساخت آن می‌باشد. این گروه تولیدی یکی از شرکت‌های موفق در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی و دکوراسیون سالن‌های زیبایی است که فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است. محصولات این شرکت مطابق مد و سلایق روز مشتری تولیدشده و از دوام بسیار بالایی برخوردار است.

انواع صندلی‌های اداری، صندلی انتظار، صندلی پدیکور، میز مانیکور، صندلی کودک، صندلی سرشور، تخت اپیلاسیون و ماساژ، صندلی اصلاح و می کاپ، صندلی کپ و کوتاهی و سایر محصولات از این نوع، تولیدات این گروه می‌باشد.

تخت پوست و زیبایی تمام فول برقی، ازجمله محصولات باکیفیت این شرکت می‌باشد که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود در کنار قیمت مناسب، جزو یکی از پرفروش‌ترین محصولات آرایشگاهی می‌باشد.

جنس روکش صندلی پوست و زیبایی از نوع چرم مصنوعی پی‌یو می‌باشد. رنگ‌بندی این روکش بسیار متنوع بوده و شامل رنگ‌های سفید، سیاه، قرمز، صورتی، زرد، نارنجی، سبز، آبی، بنفش، زرشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای، نقره‌ای، طلایی و خاکستری می‌باشد. هنگام سفارش محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا می‌توانید رنگ مورد دلخواه خود را انتخاب نمایید.

جنس مواد داخلی تخت پوست و زیبایی، از نوع فوم فشرده سرد است. این ویژگی باعث شده است تا فرم صندلی بعد از سال‌ها استفاده همچنان بدون تغییر باقی بماند و دچار فرورفتگی نشود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت صندلی پوست و زیبایی، طراحی و ساخت صندلی طبق اصول ارگونومی می‌باشد. این امر از خمیدگی بدن و آسیب دیدن ستون فقرات جلوگیری کرده و از خستگی و کسلی مشتری در حین کار جلوگیری می‌کند.

تمامی قسمت‌های صندلی پوست و زیبایی متحرک می‌باشد. به این دلیل که این صندلی به‌صورت تمام برقی ساخته شده است. شما می‌توانید به‌وسیله‌ی کنترل از راه دور قسمت‌های مختلف این صندلی نظیر ارتفاع صندلی، تکیه‌گاه، نشیمن‌گاه و زیرپایی صندلی را تغییر دهید.

جنس بدنه‌ی صندلی پوست و زیبایی تمام فول برقی، فلز و پلاستیک می‌باشد و 2 رنگ سفید و سیاه قابل تولید است.

صندلی تمام فول برقی جهت خدمات پوست و زیبایی، دارای 2 دسته از جنس استیل می‌باشد که راحتی را برای مشتری شما به ارمغان می‌آورد.

وزن تخت پوست و زیبایی برقی، 70 کیلوگرم می‌باشد و حداکثر وزن قابل تحمل بر روی این صندلی 300 کیلوگرم می‌باشد که در نوع خود بی‌نظیر است.

درصورتی‌که قصد خرید مطمئن و اینترنتی صندلی برقی آرایشگاهی دارید، صندلی پوست و زیبایی تمام فول برقی یک انتخاب عاقلانه می‌باشد. گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله برای این محصول شمارا از خرید این محصول پشیمان نمی‌کند. پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول شامل تأمین و تعمیر قطعات و تعویض و تعمیر محصول می‌باشد.

  • 2 موتوره تمام فول ضد آب
  • بدنه از جنس ABS
  • CE اروپا
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: