تخت آرایشگاه برقی مدل 3861

27,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

136 قلم

تخت آرایشگاهی مدل 3861با طراحی ارگونومیک نشیمن، دارای دو موتور از نوع DC، دارای قابلیت تغییر ارتفاع، پشتی و جلوپایی، دارای دسته‌های متحرک، دارای جای صورت و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

اگر لاین تخصصی تتو در سالن زیبایی خود دارید، نیاز به تجهیزات فوق حرفه‌ای دارید. به این دلیل که تتو کار بتواند با دقت عمل بالا و سرعت زیاد کار خود را انجام دهد. یکی از تجهیزات ضروری برای هر تتو کار خرید یک تخت آرایشگاهی است. اگر شما هم به دنبال چنین صندلی هستید، تخت آرایشگاهی برقی مدل 3861 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی تخت آرایشگاهی برقی مدل 3861

هرچقدر که تتو کار حرفه‌ای باشد اما بدون داشتن تجهیزات حرفه‌ای نمی‌تواند بهترین کار را به مشتری ارائه دهد. چرا که تجهیزات حرفه‌ای کمک می‌کند تا تتوکار، کار خودش را با سرعت و دقت بالایی انجام دهد. برای انجام کارهای مربوط به تتو خرید یک صندلی مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. صندلی مخصوص تتو باید به گونه‌ای باشد که کم‌ترین لرزش دست را به همراه داشته باشد.

تمام سالن‌داران حرفه‌ای برای انجام کارهای تاتو نیاز به صندلی تخت آرایشگاهی برقی 3861 خواهند داشت. چرا که این صندلی با طراحی منحصر به فرد خود تمام نیازهای تتوکار را به خوبی برطرف خواهد کرد.

این تخت آرایشگاهی کاربرد بسیار زیادی دارد و علاوه بر کارهای مربوط به تاتو برای ماساژ و پاکسازی پوست نیز بسیار کاربردی است. مشتری با نشستن بر روی این صندلی احساس راحتی و آرامش خواهد داشت. در نتیجه ماساژ دهنده با آرامش و دقت زیادی می‌تواند کارهای زیبایی و درمانی خودش را انجام دهد.

خرید تخت آرایشگاهی برقی مدل 3861 باعث افزایش درآمد و جذب بیشتر مشتری به سالن زیبایی شما می‌شود.

ویژگی صندلی آرایشگاهی برقی 3861

از جمله ویژگی‌های تخت پوست و زیبایی مدل 3861 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          قابلیت تنظیم ارتفاع به کمک موتور برقی
  •          قابلیت تنظیم پشتی به کمک موتور برقی
  •          قابلیت تغییر جلوپایی صندلی به کمک موتور برقی
  •          چرم با کیفیت به همراه پوشش کاور طلقی جهت جلوگیری از کثیف شدن چرم
  •          قابلیت تنظیم دسته‌های تخت با ارتفاع مورد دلخواه و همچنین قابلیت جدا شدن دسته‌ها جهت تغییر حالت به صورت تخت
  •          قابلیت تنظیم پشتی صندلی
  •          دارای شاسی فلزی با استحکام و مقاومت بالا با دو رنگ سفید و مشکی
  •          فوم صندلی از نوع تزریقی با کیفیت بالا بدون تغییر حالت به مرور زمان
  •          تنوع رنگی بالای چرم صندلی و انتخاب آن به دلخواه مشتری
  •          دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله

سخن نهایی

برای انجام کارهای پوست و زیبایی خرید تخت آرایشگاهی برقی مدل 3861 یک انتخاب مناسب است. این صندلی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود جزو یکی از محبوب‌ترین صندلی‌های مدیران سالن زیبایی و طراحان دکوراسیون داخلی است.

در صورت تمایل به خرید آنلاین این صندلی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام به سفارش نمایید. محصول سفارش داده شده در کمترین زمان و در صحت کامل در درب محل مورد نظر به شما تحویل داده خواهد شد. این صندلی با طراحی منحصر به فرد خود زیبایی سالن آرایشگاهی شما را تامین خواهد کرد.

  • سفید
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: