تخت اپیلاسیون و ماساژ مدل 645

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت ماساژ مدل 645، برای خدمات پوست و زیبایی استفاده می‌شود. چرم باکیفیت، جک پدالی برای تغییر ارتفاع صندلی، قابلیت تغییر تخت به صندلی، بدنه فلزی با روکش پلاستیکی و ... از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد تخت ماساژ فاپکو مدل 645 است.

تخت اپیلاسیون و ماساژ مدل 645

اگر شما مدیر یک سالن زیبایی هستید، انجام خدماتی مانند ماساژ درمانی به‌عنوان یکی از خدمات اصلی محل کار شما به شمار می‌رود. تخت ماساژ وسیله‌ای کاربردی است که استفاده از آن بسیار گسترده است. شما می‌توانید از این وسیله علاوه بر ماساژ برای خدمات دیگری نظیر طب سوزنی، درمان‌های زیبایی، اپیلاسیون، خدمات زیبایی پوست و تاتو نیز از آن استفاده کنید.

این گروه تولیدی یکی از محدود شرکت‌هایی است که تخت‌های ماساژ و اپیلاسیون را در انواع و مدل‌های متنوع با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می‌کند. تخت ماساژ مدل 645 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین تخت‌های ماساژ این شرکت تبدیل‌شده است.

تخت ماساژ و اپیلاسیون مدل 645 طراحی هوشمندانه و بی‌نظیری داشته و طبق اصول ارگونومیک ساخته‌شده است؛ به‌طوری‌که ماساژ گیرنده در هنگام کار احساس راحتی و آرامش دارد و هیچ‌گونه خستگی حس نمی‌کند.

مدل 645 تخت ماساژ، از بهترین و برترین فوم‌ها ساخته‌شده است. جنس فوم این تخت تزریقی از نوع سرد بوده و فرمی به شکل آهنی دارد. همچنین فوم این صندلی نرم و منعطف بوده و از استحکام و دوام بالایی برخوردار است؛ به‌طوری‌که در استفاده‌های مکرر هیچ‌گونه نگرانی بابت تغییر شکل ظاهری آن نخواهید داشت.

جنس بدنه‌ی تخت ماساژ اهرمی مدل 645 فلزی بوده و روکشی از جنس پلاستیک دارد. این ویژگی علاوه بر زیبایی باعث دوام بیشتر این تخت‌ شده است. روکش این تخت در دو رنگ سفید و مشکی قابل عرضه می‎باشد.

تخت ماساژ مدل 645، دارای پشتی و جلوپایی متحرک است که با تغییر زاویه تخت، می‎توانید به‌صورت صندلی تغییر شکل دهید. در صورت تنظیم در حالت صندلی، می‎توانید با قفل‌کردن آن از حرکت‌های عمودی و چرخشی آن نیز جلوگیری کنید.

در زیر تخت ماساژ مدل 645 یک طبقه‌ای جهت قرارگیری ابزار و لوازم ماساژ و اپیلاسیون به چشم می‌خورد. این ویژگی باعث شده است تا تمامی وسایل موردنیاز جهت انجام خدمات پوستی و یا ماساژ در اختیار شما باشد.

وجود جای سر و همراه داشتن یک کوسن صورت جهت ماساژ و اپیلاسیون از دیگر ویژگی‌های بارز تخت مناسب پوست مدل 645 می‌باشد.

جنس چرم و تنوع رنگی تخت ماساژ 645 به‌گونه‌ای است که توجه بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی سالن‌های زیبایی را به خود جلب کرده است. دوخت چرم این تخت چشم‌نواز بوده و توسط دستگاه‌های CNC انجام می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مثبت ظاهری این صندلی، استفاده از دو نوع چرم در رنگ‌بندی‌های متفاوت می‌باشد که جلوه‌ای خاص به این تخت بخشیده است. در صورت تمایل می‌توانید رنگ چرم موردنظر خود را با توجه به چیدمان فضای آرایشگاهی خود انتخاب و از فروشگاه بیوتی کالا به‌صورت اینترنتی سفارش دهید.

طول تخت ماساژ اهرمی مدل 645، ... و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد. همچنین ارتفاع این تخت ... سانتی‌متر می‌باشد. جک پدالی که در زیر این تخت تعبیه‌شده است، امکان تغییر ارتفاع تخت ماساژ را برای شما ممکن می‎سازد.

اگر به دنبال تخت ماساژی با قیمت مناسب و با کیفیت بالا و امکانات عالی هستید، تخت ماساژ و اپیلاسیون مدل 645 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 5 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

  • متحرک
  • مقاوم در برابر خراش ، سایش ، روغن ماساژ
  • فشرده سرد
مــزایا
مــعایب