تخت اپیلاسیون پایه لوله ای کد PC-331-1

4,700,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت اپیلاسیون پایه لوله ای کد PC-331-1به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند روکش چرم مصنوعی باکیفیت، شاسی فولادی مستحکم، تنوع طرح دوخت، طرح لمسه، فوم سرد با دوام و... به یکی از پرفروش‌ترین تخت‌های اپیلاسیون در بازار تبدیل شده است.

هر سالن زیبایی و آرایشی برای ارائه خدمات اپیلاسیون نیاز به یک تخت مناسب دارد. اگر شما هم قصد راه‌اندازی لاین مخصوص اپیلاسیون را دارید خرید تخت اپیلاسیون پایه لوله ای کد PC-331-1را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تخت به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود بسیار مناسب و کارآمد بوده و یک تجربه راحت و خوبی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

معرفی تخت اپیلاسیون پایه لوله ای کد PC-331-1

برای انجام هرگونه خدمات آرایشی نیاز به یک تجهیزات مخصوص است. به عنوان مثال برای انجام کارهای اپیلاسیون خرید یک تخت مخصوص بسیار ضروری است. چرا که این تخت کمک می‌کند تا اپیلاسیون‌کار، خدمات بهتری را به مشتری ارائه دهد. شباهت تخت اپیلاسیون به تخت ماساژ بسیار زیاد است. به طوری که شما می‌توانید از این تخت‌ها به صورت دو منظوره نیز استفاده کنید.

یکی از بهترین نمونه‌های تخت‌های اپیلاسیون در بازار، تخت اپیلاسیون پایه لوله‌ای است. این تخت به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از پرطرفدارترین تخت‌های اپیلاسیون در بازار تبدیل شده است.

کاربرد این تخت بسیار زیادی است و شما می‌توانید علاوه بر تخت پوست و زیبایی، برای خدمات تتو، خدمات لیزر، خدمات پزشکی، خدمات ماساژ و اسپا از آن استفاده کنید.

ویژگی تخت اپیلاسیون پایه لوله‌ای

از جمله ویژگی‌های تخت اپیلاسیون پایه لوله ای کد PC-331-1می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         این تخت به صورت کمددار طراحی شده است. در نتیجه شما می‌توانید وسایل ضروری اپیلاسیون را درون آن نگهداری کنید.
  •         امکان قابلیت تنظیم زاویه پشتی تخت اپیلاسیون به صورت مکانیکی برای آرایشگر فراهم شده است.
  •         فوم سرد استفاده شده در تخت اپیلاسیون بسیار باکیفیت است که در اثر استفاده‌های طولانی‌مدت دچار افت حجم نخواهد شد.
  •         روکش چرم مصنوعی استفاده شده در این تخت، درجه یک است که در اثر استفاده‌های مکرر دچار ساییدگی نخواهد شد.
  •         این تخت دارای شاسی فولادی مستحکم است که باعث طول عمر بیشتر تخت شده است.
  •         بدنه این تخت از فایبرگلاس با پوشش رنگ الکترواستاتیکی است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.
  •         دوخت این تخت به صورت لمسه‌ای بوده و طراحی چشم‌نوازی دارد.
  •         تنوع رنگ چرم این محصول بسیار بالا است و شما می‌توانید با توجه به سایر تجهیزات سالن زیبایی خود، آن را سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خرید آنلاین مطمئن و ایمن تخت اپیلاسیون پایه لوله ای کد PC-331-1را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب