تخت آرایشگاهی مدل 3885

3,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

تخت آرایشگاهی برقی مدل 3885با طراحی ارگونومیک نشیمن، دارای جای صورت، دارای نگه‌دارنده رول، دارای کاور طلقی، دارای کشوی وسایل، دارای قابلیت تاشو پایه تخت و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

تخت آرایشگاهی باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که راحتی را برای مشتری به ارمغان بیاورد. اگر برای خدمات ماساژ، اپیلاسیون، پوست و ... نیاز به یک تخت منحصر به فرد و با کیفیت هستید، تخت آرایشگاهی برقی مدل 3885 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تخت به دلیل مقاومت بالا، طراحی طبق اصول استانداردهای جهانی، زیبایی و ... از محبوبیت زیادی در بین سالن‌داران برخوردار است.

معرفی تخت آرایشگاهی برقی مدل 3885

کیفیت خدمات در کنار استفاده از حرفه‌ای‌ترین تجهیزات از جمله مواردی است که مشتریان به آن اهمیت می‌دهند. از آنجایی که خدمات مربوط به ماساژ، اپیلاسیون، پوست و زیبایی جزو خدمات پرطرفدار هر سالن زیبایی است، در نتیجه بهتر است برای جذب مشتری در کنار بالا بردن کیفیت کار از تجهیزات عالی و با کیفیت استفاده کنید. یکی از ضروری‌ترین تجهیزات هر سالن آرایشگاهی، تخت آرایشگاهی است.

اگر شما هم به دنبال یک تخت باکیفیت و عالی می‌گردید، تخت ماساژ مدل برقی 3885 را پیشنهاد می‌دهیم. خرید این تخت جزو ابتدایی‌ترین وسایل مورد نیاز برای انجام خدمات زیبایی است. طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های عالی این تخت باعث شده است تا راحتی را برای مشتری به ارمغان بیاورد.

تخت آرایشگاهی برقی مدل 3885 با طراحی زیبای خود، حس خوشایندی را به مشتری منتقل می‌کند. در نتیجه مشتری با آرامش تمام می‌تواند بر روی این تخت بخوابد.

این تخت به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان از آن در مراکز ماساژ، مراکز پاکسازی پوست، کلینیک‌های زیبایی، سالن‌های آرایشگاهی مردانه، سالن‌های زیبایی زنانه و .... استفاده کرد.

ویژگی تخت ماساژ مدل 3885

تخت آرایشگاهی 3885 در کنار زیبایی چشم‌نواز خود، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود از راحتی بسیاری برخوردار است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای جای صورت جهت قرار گرفتن راحت سر مشتری بر روی تخت
  •         دارای بالشتک جهت پر کردن جای سر مشتری
  •         دو قسمت بودن تخت همراه با قابلیت تنظیم زاویه زیر سری تخت، جهت تسلط بیشتر
  •         دارای نشیمن‌گاه راحت با فوم تزریقی سرد بدون تغییر شکل ظاهری بر اثر نشست و برخاست‌های متعدد
  •         دارای کاور طلقی به صورت کش‌دوزی‌شده جهت محافظت از چرم صندلی
  •         استفاده از بهترین چرم با رنگ‌بندی متنوع با توجه به سلیقه مشتری
  •         وجود جای پایی در قسمت انتهایی تخت
  •         دارای جای رول جهت دسترسی راحت‌تر به آن
  •         دارای دو کشوی بزرگ جهت قرار دادن وسایل پرمصرف در دو رنگ سفید و مشکی
  •         دارای بدنه‌ی فلزی با استفاده از بروزترین جوشکاری در دو رنگ سفید و مشکی
  •         دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله (پارگی و شکستگی قطعات جزو گارانتی محسوب نخواهد شد.)

سخن نهایی

سالن‌داران بسیاری در سطح شهر فعالیت می‌کنند؛ بنابراین مشتری جذب سالنی می‌شود که در کنار کیفیت بالای کار، از تجهیزات حرفه‌ای‌تری استفاده کند. اگر لاین تخصصی پوست و زیبایی دارید و به دنبال تخت آرایشگاهی مناسب هستید، تخت آرایشگاهی برقی مدل 3885 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت تمایل به خرید این محصول می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا اقدام به خرید کنید.

مــزایا
مــعایب