تخت ماساژ ecco Plus

15,600,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت ماساژ eco Plusاز چوب محکم و مقاوم ساخته شده است. این تخت به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند رنگ‌بندی متنوع، چرم مرغوب و بادوام، جایگاه نگهداری صورت، فوم نرم چند لایه ضخیم و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

یک تخت ماساژ خوب علاوه بر استقرار راحت ماساژگیرنده، برای ارائه خدمات ماساژدهنده نیز باید مناسب باشد. تخت ماساژ eco Plus با طراحی خوب خود راحتی را برای استفاده‌کننده از آن به ارمغان می‌آورد. در صورت تمایل به خرید آنلاین این محصول می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا محصول خود را سفارش دهید.

معرفی تخت ماساژ eco Plus

اگر برای سالن ماساژ و اسپا خود به دنبال یک تخت ماساژ راحت و ماندگار هستید و نمی‌خواهید بعد از چند سال هزینه‌ی دوباره برای تخت ماساژ بکنید، تخت ماساژ اکو پلاس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کیفیت، راحتی و زیبایی از جمله ویژگی‌های قابل ذکر در این تخت ماساژ حرفه‌ای است. این تخت ماساژ قابلیت استفاده به صورت چند منظوره را دارد و می‌توانید در مراکز درمانی و زیبایی از آن استفاده کرد.

ویژگی تخت ماساژ مدل eco Plus

از جمله ویژگی‌های تخت ماساژ مدل eco Plusمی‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         تخت ماساژ اکو پلاس یک تخت ماساژ ایرانی است که برای انجام همه تکنیک‌های ماساژ بسیار مناسب است.
  •         ابعاد این تخت با طول 190، عرض 76 و ارتفاع 77 سانتی‌متری خود، این تخت را برای همه افراد با هر اندازه به یک گزینه‌ی بسیار مناسب تبدیل کرده است. از طرفی دیگر ابعاد مناسب این تخت باعث می‌شود تا ماساژدهنده دسترسی راحت‌تری به تمامی قسمت‌های بدن ماساژدهنده داشته باشد.
  •         پایه و فریم اصلی تخت ماساژ eco Plus از چوب راش تهیه شده است و قسمت‌های مختلف آن با چسب بسیار قوی به یکدیگر متصل شده است.
  •         ضخامت فوم رویه تخت 9 سانتی‌متر است که در کنار نرمی و انعطاف‌پذیری بالا، باعث طول عمر بیشتر تخت می‌شود.
  •         در قسمت زیری این تخت محلی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز ماساژ وجود دارد.
  •         تخت ماساژ اکو پلاس به صورت پرتابل طراحی نشده است. در نتیجه این تخت از نوع تخت‌های ثابت بوده که قابلیت جابجایی را ندارد. این ویژگی خود باعث شده است تا نتوانید ارتفاع پایه‌های تخت را تغییر دهید.
  •         در قسمت رویه این تخت، یک جایگاه نگهداری صورت به چشم می‌خورد. این قابلیت باعث می‌شود تا فرد ماساژگیرنده راحتی بیشتری هنگام ماساژ داشته باشد.
  •         تخت قابلیت تحمل وزن تا 450 کیلوگرم را دار است.
  •         چرم مصنوعی استفاده شده برای رویه این تخت از نوع درجه یک بوده که قابلیت شستشو هنگام ریختن روغن ماساژ بر روی تخت ماساژ eco Plus را دارد.
مــزایا
مــعایب