تخت آرایشگاهی مدل 3872

6,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

تخت آرایشگاهی برقی مدل 3872با قابلیت تنظیم پشتی و جلو پایی به صورت جداگانه، دارای دسته های متحرک با قابلیت جدا شدن از تخت، دارای کاور طلقی، دارای کشوی وسایل و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

برای تتو و پاکسازی صورت خرید یک صندلی مناسب جزو ضروری‌ترین کارها است. صندلی مناسب این کار است که تمام قسمت‌های آن قابلیت تغییر حالت را داشته باشند. تا در صورت نیاز آرایشگر بتواند قسمت‌های مختلف آن را حرکت دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا مشتری نیز در حالتی مناسب بر روی این صندلی بنشیند. تخت آرایشگاهی برقی مدل 3872 به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد جزو یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌ها بیوتی کالا است.

معرفی تخت آرایشگاهی برقی مدل 3872

برخی از کارهای زیبایی مانند کاشت ناخن، میکاپ، شینیون، پاکسازی پوست، ماساژ و اصلاح جزو فعالیت‌های رایج در هر سالن آرایشگاهی است. برای انجام این امور نیاز به تجهیزات حرفه‌ای است تا هم مشتری و هم آرایشگر بتواند لحظات راحتی را داشته باشند. اگر شما قصد تجهیز کردن سالن زیبایی خود را دارید، خرید تخت پوست و زیبایی 3872 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این صندلی به دلیل تمام برقی بودن، باعث سهولت کار آرایشگر می‌شود. چرا که آرایشگر می‌تواند با تسلط بیشتری کارهای مربوط به زیبایی را انجام دهد. این صندلی در سه قسمت قابلیت تغییر حالت را دارد. همچنین ارتفاع این صندلی بسیار مناسب است. در نتیجه ماساژور و یا تتو کار برای انجام کارهای خود نیاز به تغییر ارتفاع ندارد. چرا که به راحتی می‌تواند از پشت بر روی صورت مشتری تسلط کافی داشته باشد.

تخت آرایشگاهی برقی مدل 3872در کنار حرفه‌ای بودن، طراحی زیبایی دارد و زیبایی سالن آرایشگاهی شما را به خوبی تامین می‌کند. خرید این صندلی باعث جذب مشتری به سالن زیبایی شما و در نتیجه افزایش درآمد می‌شود.

ویژگی صندلی پوست و زیبایی برقی 3872

از جمله ویژگی‌های تخت ۳ تکه ماساژ و پاکسازی پوست مدل 3872 شامل موارد زیر است:

  •          دارای جای مخصوص صورت به همراه بالشت سر جهت ماساژ راحت‌تر
  •          دارای دو کشوی پلاستیکی جهت قرار دادن وسایل تتو با قابلیت دسترسی راحت از دو طرف تخت
  •          قابلیت تنظیم زاویه زیر سری و زیرپایی به کمک اهرم دستی
  •          بدنه مقاوم از جنس فلز با جوشکاری co2 در دو رنگ سفید و مشکی
  •          دارای شاسی فلزی در زیر تخت جهت افزایش استحکام و مقاومت تخت
  •          دارای نشیمن‌گاه با فوم تزریقی باکیفیت بدون تغییر حالت در طولانی‌مدت
  •          چرم باکیفیت همراه با کاور طلقی جهت محافظت از چرم در برابر کثیفی و شستشوی راحت آن
  •          تنوع رنگی بالای چرم به انتخاب شما
  •          دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله

سخن نهایی

تخت آرایشگاهی برقی مدل 3872برای تمام کسانی که قصد راه‌اندازی لاین پوست و زیبایی در سالن آرایشگاهی خود را دارند، بسیار ضروری است. این صندلی در کنار زیبایی منحصر به فرد، ویژگی‌های بالایی دارد و نیاز شما را به خوبی برطرف می‌کند.

در صورت تمایل می‌توانید خرید آنلاین این صندلی را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمتی مناسب انجام دهید.

 

 

  • سفید
مــزایا
مــعایب