تخت زیبایی و ماساژ پایه ثابت چوبی SZF I10

16,400,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت زیبایی و ماساژ پایه ثابت چوبی SZF I10از چوب محکم و مقاوم راش روسی ساخته شده است. این تخت به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند رنگ‌بندی متنوع، چرم مرغوب و بادوام، جایگاه نگهداری صورت، فوم نرم چند لایه ضخیم و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر در سالن زیبایی خود علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و آرایشی، خدمات مربوط به ماساژ و اسپا را ارائه می‌دهید، خرید تخت زیبایی و ماساژ پایه ثابت چوبی SZF I10 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تخت با کاربری دو منظوره خود راحتی را برای مشتری و ماساژدهنده به ارمغان می‌آورد. خرید آنلاین این تخت از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای شما فراهم شده است.

معرفی تخت زیبایی و ماساژ پایه ثابت چوبی SZF I10

برای مراکز زیبایی که به طور توام هم خدمات ماساژ و هم خدمات آرایشگاهی ارائه می‌دهند، خرید یک تخت دو منظوره بسیار مقرون به صرفه است. تخت ماساژ و زیبایی SZF I10 به دلیل کیفیت بالای بدنه و ابعاد مناسب یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. چرا که هم مشتری احساس راحتی بر روی این تخت دارد و هم میکاپ‌آرتیست و یا ماساژور تسلط خوبی به بدن مشتری دارد.

 

ویژگی تخت زیبایی و ماساژ پایه ثابت چوبی SZF I10

از جمله ویژگی‌های تخت زیبایی و ماساژ پایه SZF I10می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         این تخت ماساژ به صورت دو منظوره طراحی شده است؛ بنابراین شما می‌توانید از آن هم برای ارائه خدمات ماساژ و هم برای ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی مانند خدمات پوست، مو و زیبایی استفاده کنید.
  •         قسمت رویه تخت زیبایی و ماساژ پایه ثابت چوبی SZF I10دارای مکانی برای قرارگیری سر است. البته برای راحتی بیشتر مشتری می‌توانید کوسنی را زیر سر او خود قرار دهید.
  •         همانطور که از نام این تخت مشخص است، این تخت ماساژ به صورت ثابت طراحی شده است؛ بنابراین نمی‌توانید ارتفاع پایه‌های آن را تغییر دهید.
  •         یکی از مزایای منحصر به فرد تحت ماساژ و زیبایی تحمل وزن بالا تا 300 کیلوگرم است.
  •         چرم استفاده شده برای رویه این صندلی به گونه‌ای است که در صورت ریختن روغن ماساژ قابلیت شستشو دارد. علاوه بر این رویه این تخت ماساژ قابلیت جذب آب را ندارد.
  •         فوم استفاده شده در این صندلی از ضخامت بسیار بالایی برخوردار است تا در استفاده‌های مکرر دچار فرورفتگی نشود. علاوه بر این، این فوم به قدری نرم و انعطاف‌پذیر است که مشتری با خوابیدن بر روی آن احساس اذیت و ناراحتی نخواهد داشت.
  •         قسمت‌های مختلف تخت ماساژ و زیبایی قابلیت جدا شدن از یکدیگر را ندارند. چرا که توسط یک چسب بسیار قوی به هم وصل شده‌اند.
  •         زیر این تخت از یک طبقه تشکیل شده است که می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را برای دسترسی راحت‌تر در زیر آن قرار دهید.
مــزایا
مــعایب