تخت ماساژ تاشو P60

9,900,000 تومان

خرید تلفنی محصول

61 قلم

تخت ماساژ تاشو P60با دارا بودن ویژگی‌های مانند قابل شستشو، کیف قابل حمل، به صورت پرتابل سه شکن و تاشو، پشتی قابل تنظیم، پایه‌های تقویت شده، تحمل وزن تا 200 کیلوگرم و... به یکی از پرفروش‌ترین تخت ماساژهای قابل حمل تبدیل شده است.

اگر قصد دارید تا به عنوان یک ماساژ درمانگر کار ماساژ را شروع کنید، اما مکانی برای انجام این کار ندارید تا تخت ثابت ماساژ خریداری کنید، تخت ماساژ تاشو P60 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. تخت ماساژ پرتابل به دلیل جابجایی راحت در هر زمان و هر مکان، به یکی از پرطرفدارترین تخت‌های ماساژ در بین ماساژورها تبدیل شده است. اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خرید آنلاین این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی تخت ماساژ تاشو P60

تخت ماساژ پرتابل به دلیل قابلیت حمل آن برای مجموعه‌های درمانی مانند فیزیوتراپی، توانبخشی، طب سوزنی، سالن‌های ماساژ و اسپا یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. همچنین اگر فضای کافی در محیط کاری خود ندارید، این تخت‌ها به دلیل اشغال فضای کم بسیار مناسب هستند. علاوه بر این ممکن است شخصی به طور مستقل کار می‌کند و فقط چند روز در هفته در مکان‌های مختلف ماساژ ارائه می‌دهد. در چنین شرایطی به جای خرید تخت ماساژ ثابت، تخت ماساژ تاشو را توصیه می‌کنیم.

تخت ماساژ تاشو وزن بسیار کمی دارد در نتیجه ماساژور می‌تواند به راحتی آن را جابجا کند. علاوه بر این باز و بسته کردن این تخت بسیار آسان است و برای جمع کردن و یا استفاده از آن دچار مشکل نخواهید شد. از طرفی دیگر این تخت‌ها به دلیل قیمت مناسب خود، برای شروع کار یک ماساژور گزینه‌ی پیشنهادی مناسب هستند. اگر شما هم قصد خرید چنین تختی را دارید، تخت ماساژ تاشو P60 می‌تواند تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده کند.

ویژگی تخت ماساژ تاشو P60

از جمله ویژگی‌های تخت ماساژ تاشو مدل P60می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         تخت ماساژ تاشو درون یک کیف قابل حمل به صورت چمدانی قرار دارد.
  •         دارای قابلیت تنظیم پشتی جهت راحتی ماساژگیرنده هنگام خوابیدن بر روی تخت است.
  •         تخت ماساژ به صورت سه شکن و تاشو طراحی شده است.
  •         پایه‌های تخت به صورت تقویت شده طراحی شده است تا تحمل وزن 200 کیلوگرم را داشته باشد.
  •         تخت تاشو از قسمت‌هایی مانند نگهدارنده صورت، قسمت استراحت دست و نگهدارنده دست تشکیل شده است.
  •         تخت تاشو قابلیت تغییر ارتفاع از 61 تا 86 سانتی‌متر را متناسب با قد ماساژور فراهم می‌کند.
  •         تشک چرم استفاده شده در تخت تاشو در برابر روغن ماساژ و آب مقاوم بوده و قابل شستشو است.
  •         وزن کلی تخت تاشو 15 کیلوگرم است.
  •         طول تخت ماساژ همراه با سری آن 210 و عرض آن 60 سانتی‌متر است.
مــزایا
مــعایب