تخت زیبایی و ماساژ پایه ثابت چوبی SZF H10

15,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت زیبایی و ماساژ پایه ثابت چوبی SZF H10از چوب محکم و مقاوم راش روسی ساخته شده است. این تخت به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند رنگ‌بندی متنوع، چرم مرغوب و بادوام، جایگاه نگهداری صورت، فوم نرم چند لایه ضخیم و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر قصد دارید تا با خرید یک تخت برای سالن زیبایی خود، استفاده دو منظوره از آن داشته باشید، تخت زیبایی و ماساژ پایه ثابت چوبی SZF H10 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تخت به صورت ثابت طراحی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این تخت از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

معرفی تخت زیبایی و ماساژ پایه ثابت چوبی SZF H10

از جمله ویژگی‌های تخت زیبایی و ماساژ پایه SZF H10می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         تخت ماساژ SZF H10 به صورت دو منظوره طراحی شده است؛ بنابراین شما می‌توانید از این تخت علاوه بر تخت ماساژ به عنوان تخت زیبایی برای ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی نیز استفاده کنید.
  •         در زیر قسمت تخت ماساژ و زیبایی یک طبقه وجود دارد. شما می‌توانید صندلی تابوره را در زیر آن قرار دهید. همچنین می‌توانید وسایل مورد نیاز ماساژ مانند روغن ماساژ، حوله و... را زیر این تخت بگذارید تا در صورت نیاز دسترسی راحت‌تری به آن داشته باشید.
  •         بر روی قسمت تشک این تخت، یک فضایی برای نگهداری سر وجود دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا ماساژگیرنده هنگام دریافت خدمات ماساژ و ریلکس، احساس راحتی داشته باشد. در صورتی که تمایل دارید تا از تخت زیبایی و ماساژ پایه ثابت چوبی SZF H10 برای خدمات زیبایی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم که برای راحتی مشتری یک کوسن زیر سر او قرار دهید.
  •         چرم رویی تخت ماساژ، قابلیت شستشو را برای شما فراهم می‌کند؛ بنابراین در صورتی که مواد آرایشی یا روغن‌های ماساژ بر روی این تخت بریزد، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چرا که قابلیت جذب نداشته و می‌توانید آن را تمیز کنید.
  •         پایه و فریم اصلی این تخت ماساژ از بهترین چوب ساخته شده است و تحمل وزن بالا تا 300 کیلوگرم را دارد. علاوه بر این تمامی قسمت‌های پایه این صندلی به کمک یک چسب قوی به یکدیگر متصل شده‌اند. این ویژگی باعث می‌شود که استحکام و قدرت صندلی بالا برود.
  •         فوم استفاده شده در تخت ماساژ SZF H10 ضخامت و چگالی بسیار بالایی دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا تخت در نشست و برخاست‌های متعدد دچار تغییر شکل ظاهری نشود. در نتیجه طول عمر تخت را بالا می‌برد. از طرفی دیگر، این فوم از نرمی و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است تا فرد مشتری با خوابیدن بر روی این صندلی و دریافت خدمات، احساس راحتی داشته باشد.
  •         تخت زیبایی و ماساژ پایه ثابت چوبی SZF H10با طول 190، عرض 80 و ارتفاع 76 سانتی‌متر برای سالن‌های زیبایی و ماساژ کوچک یا بزرگ بسیار مناسب است.
مــزایا
مــعایب