تخت آرایشگاهی مدل 3884

4,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

تخت آرایشگاهی برقی مدل 3884با طراحی ارگونومیک نشیمن، دارای جای صورت، دارای نگه‌دارنده رول، دارای کاور طلقی، دارای کشوی وسایل و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

اگر در سالن زیبایی خود، مرکز ماساژ دارید، خرید تخت مخصوص ماساژ بسیار ضروری است. چرا این که تخت‌ها بسیار مقاوم و محکم ساخته شده‌اند. درنتیجه مشتری با خوابیدن بر روی آن احساس خوبی خواهد داشت. اگر شما هم به دنبال یک تخت خوب و مناسب می‌گردید، تخت آرایشگاهی برقی مدل 3884 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی تخت آرایشگاهی برقی مدل 3884

امروزه خدمات اپیلاسیون، پاکسازی، تاتو و ماساژ جزو یکی از پرطرفدارترین خدمات هر سالن زیبایی است. برای انجام این فعالیت‌ها نیاز به تجهیزات حرفه‌ای دارید. از جمله این تجهیزات می‌توان به تخت آرایشگاهی اشاره کرد. تخت آرایشگاهی با سایر تخت‌ها تفاوت بسیار زیادی دارد. این تخت‌ها بسیار مقاوم و مستحکم ساخته شده‌اند.

در نتیجه مشتری می‌تواند بدون هیچ‌گونه نگرانی بابت لرزش تخت، با آرامش تمام بر روی تخت بخوابد. اگر مشتری هنگام خوابیدن بر روی تخت، آرامش کامل داشته باشد، ماساژور نیز می‌تواند کار خودش را با تسلط بالایی انجام دهد.

اگر شما هم برای سالن زیبایی خود به دنبال یک تخت مناسب هستید، تخت آرایشگاهی برقی مدل 3884 را پیشنهاد می‌دهیم. این تخت به گونه‌ای طراحی شده است که راحتی هنگام خوابیدن را برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

یکی از ویژگی‌های خوب تخت ماساژ مدل 3884 وجود یک کشو در زیر تخت است. در نتیجه ماساژور و یا اپیلاسیون کار می‌تواند وسایل مورد نیاز خود را درون این کمد قرار دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا محیط آرایشگاهی شما همیشه تمیز و مرتب به نظر برسد. علاوه بر این تمامی وسایل و ابزارهای مورد نیاز برای ماساژ و یا اپیلاسیون همیشه در دسترس خواهد بود.

کاربرد این تخت بسیار گسترده است و تمامی مراکز زیبایی از جمله مراکز ماساژ، مراکز پاک‌سازی پوست، کلینیک‌های زیبایی، سالن‌های آرایش و پیرایش مردانه و زنانه، کلاس‌های آموزش آرایشگری، مراکز انجام تاتو و ... می‌توانند از آن استفاده کنند.

ویژگی تخت ماساژ برقی مدل 3884

ویژگی‌های منحصر به فرد تخت ماساژ و اپیلاسیون مدل 3884 باعث شده است تا این تخت جزو یکی از پرفروش‌ترین تخت‌های آرایشگاهی موجود در بازار باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای جای صورت جهت قرار گرفتن راحت سر مشتری بر روی تخت
  •         دارای بالشتک جهت پر کردن جای سر مشتری
  •         دو قسمت بودن تخت همراه با قابلیت تنظیم زاویه زیر سری تخت، جهت تسلط بیشتر
  •         دارای نشیمن‌گاه راحت با فوم تزریقی سرد بدون تغییر شکل ظاهری بر اثر نشست و برخاست‌های متعدد
  •         دارای کاور طلقی به صورت کش‌دوزی‌شده جهت محافظت از چرم صندلی
  •         استفاده از بهترین چرم با رنگ‌بندی متنوع با توجه به سلیقه مشتری
  •         وجود جای پایی در قسمت انتهایی تخت
  •         دارای جای رول جهت دسترسی راحت‌تر به آن
  •         دارای دو کشوی بزرگ جهت قرار دادن وسایل پرمصرف در دو رنگ سفید و مشکی
  •         دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله (پارگی و شکستگی قطعات جزو گارانتی محسوب نخواهد شد.)

سخن نهایی

توجه به بهداشت در کنار راحتی از جمله ویژگی‌هایی است که باید هنگام خرید تجهیزات آرایشگاهی به آن توجه کنید. از آنجایی که خدمات مربوط به زیبایی و سلامت مانند تاتو، ماساژ، اپیلاسیون و ... جزو یکی از پرطرفدارترین خدمات هر سالن آرایشگاهی است، در نتیجه بهتر است تجهیزاتی خریداری کنید که مشتری احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

برای انجام این امور خرید تخت آرایشگاهی برقی مدل 3884 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. خرید آنلاین این محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای شما فراهم شده است.

مــزایا
مــعایب