تخت ماساژ آفرودیت

44,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت ماساژ آفرودیتاز چوب راش به صورت محکم و مقاوم ساخته شده است. این تخت به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند رنگ‌بندی متنوع، چرم مرغوب و بادوام، جایگاه نگهداری صورت، فوم نرم چند لایه ضخیم و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر قصد راه‌اندازی یک مرکز ماساژ و اسپا را دارید، خرید تخت ماساژ جزو اولین اقداماتی است که باید انجام دهید. یکی از بهترین تخت‌های موجود در بازار تخت ماساژ آفرودیت است. این تخت به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود کمک می‌کند تا ماساژور دسترسی راحت‌تری به تمام  قسمت‌های بدن فرد داشته باشد. علاوه بر این مشتری با خوابیدن بر روی این تخت احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. شما می‌توانید این تخت را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

معرفی تخت ماساژ آفرودیت

اگر قصد دارید تا به عنوان یک ماساژور حرفه‌ای کارهای مربوط به ماساژ را به بهترین نحو انجام دهید، خرید یک تخت ماساژ بسیار ضروری است. تخت ماساژ علاوه بر راحتی و تسلط بیشتر ماساژور، آرامش را برای فرد ماساژگیرنده نیز به ارمغان می‌آورد. اگر شما هم قصد دارید تا برای سالن اسپا و ماساژ خود یک تخت ماساژ باکیفیت خریداری کنید، تخت ماساژ آفرودیت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

یکی از ویژگی‌های مثبت این تخت، زیبایی ظاهری تخت ماساژ آفرودیت است. به خصوص پایه‌های کارشده این تخت، نظر هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب می‌کند. از آنجایی که برای پایه‌های تخت ماساژ آفرودیت از مجسمه‌های آفرودیت استفاده شده است، در نتیجه این نام برای این تخت انتخاب شده است.

ویژگی تخت ماساژ آفرودیت

تخت ماساژ آفرودیت به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، سالن ماساژ شما را متفاوت‌تر از قبل خواهد کرد. این ویژگی باعث می‌شود تا به مشتریان خود حس خاصی را هدیه ببخشید. از جمله ویژگی‌‌های مثبت تخت ماساژ آفرودیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         این تخت ماساژ از جنس چوب راش باکیفیت ساخته شده است. در نتیجه علاوه بر زیبایی، از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار است.
  •         ابعاد تخت ماساژ آفرودیت برای سالن‌های ماساژ کوچک نیز بسیار مناسب است. طول این تخت 190، عرض آن 80 و ارتفاع تخت 78 سانتی‌متر است.
  •         تخت ماساژ آفرودیت به دلیل استحکام و مقاومت بسیار بالا، تحمل وزن بالای مشتری‌های سنگین وزن را دارد؛ بنابراین هیچ نگرانی بابت شکستن یا خراب شدن تخت نخواهید داشت.
  •         برای رویه تخت ماساژ آفرودیت از چرم مرغوب و باکیفیت با رنگ‌بندی متنوع استفاده شده است که بافت نرمی دارد و به ماساژ گیرنده حس آرامش و لذت را می‌بخشد.
  •         در قسمت زیر تخت ماساژ یک طبقه برای قرار دادن لوازم جانبی مربوط به ماساژ وجود دارد تا در مواقع ضروری، دسترسی راحت‌تری به آن داشته باشید.
  •         فوم استفاده شده در این تخت، نرم و از چند لایه ضخیم است.
  •         در قسمت رویه این تخت، محلی برای قرار گرفتن ماساژ گیرنده وجود دارد.
مــزایا
مــعایب