تخت زیبایی و ماساژ کمد دار پایه ثابت چوبی SZF K10

21,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

تخت زیبایی و ماساژ کمد دار پایه ثابت چوبی SZF K10از چوب محکم و مقاوم راش روسی ساخته شده است. این تخت به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند رنگ‌بندی متنوع، چرم مرغوب و بادوام، جایگاه نگهداری صورت، فوم نرم چند لایه ضخیم و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

تخت ماساژ خوب کمک می‌کند تا ماساژور بتواند خدمات خود را به صورت حرفه‌ای به مشتری ارائه دهد. در کنار راحتی تخت ماساژ، ابعاد آن باید به گونه‌ای باشد که ماساژدهنده بتواند دسترسی کاملی به تمام نقاط بدن مشتری داشته باشد. اگر به دنبال خرید یک تخت دو منظوره هستید که بتوانید علاوه بر خدمات ماساژ و اسپا، خدمات زیبایی را نیز با آن ارائه دهید، تخت زیبایی و ماساژ کمد دار پایه ثابت چوبی SZF K10 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی تخت زیبایی و ماساژ کمد دار پایه ثابت چوبی SZF K10

از جمله ویژگی‌های تخت زیبایی و ماساژ مدل SZF K10می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         همانطور که از نام تخت زیبایی و ماساژ مدل SZF K10 مشخص است، این تخت به صورت دوکاربره طراحی شده است. به طوری که علاوه بر ماساژورها، میکاپ‌آرتیست‌ها نیز بتوانند خدمات مربوط به زیبایی را به مشتری ارائه دهند.
  •         در زیر این تخت یک کمد دو دره وجود دارد که از آن می‌توانید برای نگهداری وسایل مربوط به ماساژ یا خدمات زیبایی استفاده کنید.. همچنین قسمتی از زیر این تخت به صورت خالی است و شما می‌توانید برای قرار دادن صندلی تابوره نیز از آن استفاده کنید.
  •         قسمت رویه این تخت محلی برای قرار دادن سر مشتری وجود دارد تا هنگام دریافت ماساژ حس راحتی داشته باشد. همچنین برای ارائه خدمات زیبایی می‌توانید یک کوسن زیر سر مشتری در این قسمت قرار دهید.
  •         جنس پایه‌های این تخت از چوب محکم روسی ساخته شده است و قابلیت تحمل وزن بالا تا 300 کیلوگرم را دارد. تمامی قسمت‌های پایه و کمد تخت زیبایی و ماساژ کمد دار پایه ثابت چوبی SZF K10 توسط یک چسب بسیار قوی به یکدیگر متصل شده است.
  •         فوم استفاده شده در این صندلی از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این تخت ماساژ است. این فوم علاوه بر ضخامت بسیار بالا جهت طول عمر بیشتر تخت، بسیار نرم و منعطف است تا مشتری هنگام دریافت خدمات، احساس راحتی داشته باشد.
  •         چرم استفاده شده در رویه این صندلی قابلیت شستشو را دارد؛ بنابراین اگر روغن‌های ماساژ بر روی آن ریخته شود، به راحتی می‌توانید آن را بشویید.

شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید تخت زیبایی و ماساژ SZF K10 از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب