آینه سما مدل 200

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه آرایشگاهی مدل سما یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه و رنگ‌بندی متنوع ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

آینه‌ آرایشگاهی مدل سما

استفاده از آینه‌های بزرگ در دکوراسیون داخلی سالن‌های زیبایی بسیار مرسوم می‌باشد. آینه‌های بزرگ علاوه بر تسلط آرایشگر به کار، باعث بهبود وضعیت نور و بزرگی محیط آرایشگاهی نیز می‌شود. اگر در حال خرید وسایل برای سالن زیبایی خود هستید و یا قصد دارید که با چند تکنیک ساده تحولی کوچک در فضای سالن زیبایی خود ایجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از آینه‌های بزرگ می‌باشد. برای این منظور می‌توانید خرید آینه سما  را در لیست گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

قاب آینه مدل سما به‌صورت دایره‌ای طراحی‌شده است که جلوه‌ای خاص به این محصول بخشیده است. شما می‌توانید این آینه را هم بر روی دیوار نصب کنید و هم بر روی میز همراه آن قرار دهید.

میز همراه آینه سما دارای سه کشوی بزرگ و جادار می‌باشد که برای نگهداری وسایل ضروری مانند شانه، سشوار، اتو مو و ... بسیار مناسب است.

شفافیت آینه سما، به دلیل جنس شیشه‌ی درجه یک آن می‌باشد. همچنین جیوه‌ی استفاده‌شده در پشت این آینه بسیار مرغوب می‌باشد؛ بنابراین می‌توانید بدون تعویض دوباره این آینه، سال‌های زیادی از آن استفاده کنید.

لذت خرید اینترنتی آینه مدل سما را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

 

  • 90 سانتی متر
  • 180 سانتی متر
  • آیینه
  • کنسول تمام ام دی اف دو کشو و تک کمد
  • چوب و فلز
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب