آیینه ایستاده مدل رسا مدل 207

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه ایستاده مدل رسا یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه و رنگ‌بندی متنوع ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

آینه‌ آرایشگاهی مدل رسا

آینه‌های ایستاده یک ایده بسیار جالب برای سالن‌های زیبایی است که با کمبود فضا مواجه هستند؛ بنابراین اگر سالن زیبایی شما هم به اندازه کافی بزرگ نیست، با خرید آینه‌های ایستاده می‌توانید این مشکل را برطرف سازید. آینه آرایشگاهی مدل رسا به‌صورت ایستاده طراحی‌شده است و برای سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه کوچک، یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی می‌باشد.

قاب آینه ایستاده رسا به‌صورت لوزی مانند طراحی‌شده است که زیبایی آن را دوچندان کرده است.

جنس بدنه‌ی آینه ایستاده مدل رسا از فایبرگلاس بوده و از استحکام خوبی برخوردار می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت قاب و آینه آرایشگاهی مدل رسا، کیفیت شیشه‌ی آینه‌ی آن می‌باشد. شیشه‌ی این محصول از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است و از درخشندگی خاصی برخوردار می‌باشد.

اگر می‌خواهید که یک آینه باکیفیت و زیبا با قیمت مناسب داشته باشید، آینه آرایشگاهی رسا مدل ایستاده جزو بهترین گزینه‌ها می‌باشد. شما می‌توانید همین حالا خرید اینترنتی آینه ایستاده مدل رسا را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با گارانتی و تضمین اصالت کالا تجربه کنید.  جهت اطلاعات بیشتر با مشاور فروش ما تماس حاصل فرمایید.

  • 90 سانتی متر
  • 180 سانتی متر
  • آیینه
  • ام دی اف
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب