آیینه ساینا مدل 204

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه آرایشگاهی مدل ساینا یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه و رنگ‌بندی متنوع ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

آینه‌ آرایشگاهی مدل ساینا

یکی از عناصر مهم و تأثیرگذار در دکوراسیون داخلی یک سالن زیبایی، آینه می‌باشد. این ویژگی باعث شده است تا مدیران و طراحان دکوراسیون سالن‌های زیبایی، خرید آینه‌های بزرگ و زیبا را برای سالن‌های آرایشگاهی توصیه ‌کنند. اگر شما هم به دنبال انعکاس زیبایی در فضای سالن آرایشگاهی خود هستید، خرید آینه‌  را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یکی از آینه‌های این شرکت آینه آرایشگاهی مدل ساینا می‌باشد که به همراه یک میز به فروش می‌رسد.

آینه آرایشگاهی مدل ساینا بسیار شیک و کلاسیک بوده و زیبایی فضای سالن آرایشگاهی شمارا دوچندان می‌کند. تلفیق رنگ طلایی و مشکی قسمت‌های مختلف این محصول مانند قاب، پایه‌ها و دستگیره‌ی کشوهای میز آن، یک هارمونی زیبایی را ایجاد کرده است.

قاب آینه آرایشگاهی مدل ساینا به‌صورت دایره‌ای بوده و جدا از میز آن به فروش می‌رسد. برای استفاده کافی است تا قاب این آینه را بر روی دیوار آرایشگاه خود نصب کنید. ابعاد این آینه بزرگ بوده و تسلط بیشتر و عملکرد بهتر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

شیشه‌ی آینه‌ی آرایشگاهی مدل ساینا از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است. جیوه‌ی این شیشه نیز بسیار مرغوب می‌باشد. به‌طوری‌که پس از چند سال شفافیت آن همانند روز اول می‌باشد.

آینه ساینا به همراه یک میز با دو کشو و یک کمد بزرگ به فروش می‌رسد که برای نگهداری وسایل ضروری مانند سشوار، شانه، اتو مو و ... بسیار مناسب است.

رنگ‌ آینه آرایشگاهی مدل ساینا بسیار متنوع بوده و طبق نظر شما تولید خواهد شد.

لذت خرید اینترنتی آینه مدل ساینا را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

  • 40 سانتی متر
  • 90 سانتی متر
  • 75 سانتی متر
  • آیینه
  • قطر آینه 90 سانتی متر
  • چوب و فلز
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب