آیینه مدل مایا مدل 202

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

آینه آرایشگاهی مدل مایا یکی از بهترین محصولات این گروه تجهیزات آرایشگاهی می‌باشد. ظاهر شیک و منحصربه‎فرد، جنس باکیفیت آینه و جیوه و رنگ‌بندی متنوع ازجمله ویژگی‌های این محصول است.

آینه‌ آرایشگاهی مدل مایا

آینه‌ها نقش بسیار مؤثری در جان بخشیدن به سالن‌های زیبایی دارند. زیبایی و ظاهر یک آینه می‌تواند مشتری را به سالن آرایشگاهی شما جذب کند. اگر می‌خواهید که در سالن آرایشگاهی خود یک تنوع ایجاد کنید، خرید آینه یک گزینه‌ی بسیار عالی می‌باشد.

شرکت‌های مختلفی تولید‌کننده‌ی آینه‌های آرایشگاهی می‌باشند. این شرکت نام‌آشنای یکی از شرکت‌های داخلی است که در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی مانند صندلی کپ و کوتاهی، صندلی برقی، صندلی تابوره، میز مانیکور و سایر تجهیزات آرایشگاهی فعالیت می‌کند. یکی از تولیدات این شرکت، آینه آرایشگاهی می‌باشد که در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه کرده است. آینه آرایشگاهی مدل مایا یکی از محصولات باکیفیت این شرکت می‌باشد.

آینه آرایشگاهی مدل مایا از زیبایی خاص و منحصربه‌فردی برخوردار است. شما می‌توانید این آینه را با میز زیر آن خریداری کنید و یا به‌صورت تنها بر روی دیوار نصب کنید.

میز همراه آینه آرایشگاهی مدل مایا، دارای 2 کمد بزرگ و جادار جهت قرار دادن وسایل آرایشگاهی نظیر اتو مو، سشوار، شانه و برس و ... می‌باشد.

شیشه‌ی آینه مدل مایا از دیگر ویژگی‌هایی است که به مزایای این محصول افزوده است. این شیشه از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است که از شفافیت خاصی برخوردار می‌باشد.

شما می‌توانید همین حالا خرید اینترنتی آینه آرایشگاهی مدل مایا را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمتی مناسب انجام دهید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که محصول خود را سالم در درب منزل تحویل بگیرید.

  • آیینه
  • ام دی اف
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب