صندلی تابوره جراحی مدل 411

3,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی تابوره جراحی مدل 411، دارای چرم مصنوعی باکیفیت، فوم سرد فشرده، فاقد دسته، قابلیت تغییر ارتفاع و طراحی ارگونومیک و تنوع رنگی بالا می‌باشد.

صندلی تابوره جراحی مدل 411

صندلی استادکار و یا همان صندلی تابوره، ازجمله تجهیزات ضروری یک آرایشگاه است. کاربرد این صندلی بسیار وسیع است و با توجه به طراحی آن می‌توانید علاوه بر صندلی آرایشگر به‌عنوان صندلی مشتری نیز از آن استفاده کنید.

صندلی تابوره جراحی یکی از محصولات کاربردی این شرکت است که با ویژگی‌های منحصربه‎فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های این شرکت تبدیل‌شده است.

کاربرد صندلی استادکار مدل جراحی بسیار وسیع می‌باشد و می‌توان ازآن‌جهت استفاده در مطب‌ها، بیمارستان‌ها و سالن‌های زیبایی استفاده کرد.

نشیمن‌گاه تابوره جراحی مدل 411، کفه تقریباً بیزی شکل دارد و طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده است.

بدنه‌ی صندلی از جنس فلز و چوب می‌باشد. همچنین پایه‌های صندلی تابوره مدل جراحی از فولاد ساخته‌شده است که بسیار مقاوم می‌باشد. از دیگر ویژگی‌ این پایه‌ها طراحی به‌صورت پنج پر می‌باشد که امکان حرکت نرم و بی‌صدا بر روی سطوح مختلف را برای شما فراهم می‌کند.

فوم به‌کاررفته در تابوره آرایشگاهی جراحی مدل 411 نه بسیار خشک است که شمارا اذیت کند و نه بسیار نرم است که در نشست‌وبرخاست‌های متعدد دچار فرورفتگی شود. جنس این فوم فشرده سرد می‌باشد.

امکان تنظیم ارتفاع در مدل جراحی صندلی تابوره وجود دارد. برای دسترسی آسان به ارتفاع دلخواه می‌توانید به کمک جک گازی که در زیر صندلی تابوره قرارگرفته، ارتفاع آن را تنظیم نمایید.

تنوع رنگی چرم صندلی تابوره جراحی بسیار بالاست؛ بنابراین شما می‌توانید رنگ مورد دلخواه خود را با توجه به سایر تجهیزات موجود در سالن زیبایی‌تان انتخاب نمایید.

خرید آنلاین صندلی تابوره آرایشگاهی مدل جراحی آن برای شما فراهم‌شده است. در صورت تمایل می‌توانید از فروشگاه بیوتی کالا سفارش خود را انجام دهید. قیمت صندلی تابوره جراحی مدل 411 در مقایسه با محصولات مشابه سایر شرکت‌ها، بسیار مناسب است. این تابوره دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش این گروه تولیدی است.

  • بدنه فلز و چوب
  • فوم فشرده سرد
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: