صندلی تابوره زین اسبی مدل 413

3,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی تابوره زین اسبی، دارای چرم مصنوعی باکیفیت، فوم گرم فشرده، فاقد دسته، قابلیت تغییر ارتفاع، چرخش 360 درجه‌ای، طراحی ارگونومیک و تنوع رنگی بالا می‌باشد.

صندلی تابوره مدل زین اسبی

یکی از مشکلاتی که آرایشگران با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، کمردردهای ناشی از ایستادن‌های طولانی‌مدت در زمان آرایشگری است. صندلی تابوره ازجمله صندلی‌های آرایشگاهی می‌باشد که به دلیل سبک بودن و آسانی در جابه‌جایی، مورد توجه بسیاری از آرایشگران و می‌کاپ آرتیست‌ها قرارگرفته است.

صندلی تابوره زین اسبی، یکی از صندلی‌های این شرکت می‌باشد که در نهایت کیفیت و زیبایی تولیدشده است.

پایه‌های صندلی استادکار زین اسبی به‌صورت چرخ‌دار و با پنج پره طراحی‌شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا هنگام نشستن بر روی این صندلی حرکت و جابه‌جایی در آرایشگاه به‌آسانی اتفاق بیفتد.

ارتفاع صندلی تابوره مدل زین اسبی قابل تغییر می‌باشد. شما می‌توانید به کمک جکی که در زیر نشیمن‌گاه این صندلی تعبیه‌شده است، ارتفاع مورد دلخواه خود را تنظیم نمایید. این ویژگی باعث می‌شود تا به زانوهای شما فشار کمتری وارد شود.

فوم به‌کاررفته در ساخت مدل زین اسبی صندلی تابوره بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است و میکاپ آرتیست از نشستن روی آن به مدت طولانی خسته نخواهد شد؛ اما این ویژگی باعث بدفرم شدن شکل فوم آن نشده است. به این دلیل که فوم این صندلی تزریقی از نوع فشرده گرم می‌باشد.

تمامی قسمت‌های صندلی تابوره مانند نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده است. به‌عنوان‌مثال کفه‌ی نشستن این صندلی مدل زین اسبی بوده که راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

جنس بدنه‌ی صندلی تابوره مدل زین اسبی، فلز می‌باشد که برای جلوگیری از زنگ‌زدگی با رنگ استیل کروم پوشش داده‌اند.

ازآنجایی‌که صندلی تابوره زین اسبی، مخصوص استادکار می‌باشد، امکان چرخش 360 درجه‌ای نیز برای شما فراهم‌شده است تا علاوه بر جابه‌جایی و حرکت راحت، تسلط شما به کار نیز بیشتر شود.

چرم مصنوعی پی یو به‌کاررفته در صندلی استادکار زین اسبی، دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می‌باشد. این رنگ‌ها شامل سفید، سیاه، صورتی، زرد، نارنجی، سبز، آبی، بنفش، زرشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای، نقره‌ای، طلایی و خاکستری می‌باشد.

اگر اندازه صندلی برای شما مهم است، باید بگوییم که صندلی تابوره زین اسبی بسیار جمع‌وجور می‌باشد. عرض نشیمن صندلی 37 سانتی‌متر و ارتفاع آن 80 سانتی‌متر می‌باشد. همچنین وزن کلی این صندلی آرایشگاهی 5.5 کیلوگرم می‌باشد و قادر است تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل کند.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی صندلی تابوره زین اسبی، می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید. این محصول آرایشگاهی دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می‌باشد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول شامل تأمین و تعمیر قطعات و یا تعویض و تعمیر محصول می‌باشد.

  • 5.5 کیلوگرم
  • 37
  • 80
  • بدنه فلز
  • فوم فشرده گرم
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: