آینه آرایشگاهی sn-4429

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کنسول و آینه‌ آرایشگاهی مدل SN-4429

در تمام آرایشگاه‌های زنانه‌ی کوچک و بزرگ، یک عضو جدانشدنی به نام آینه وجود دارد. کاربرد این وسیله بسیار زیاد است و می‌توان هم برای بزرگ کردن فضا و هم برای بهبود کارایی آرایشگر از آن استفاده کرد. اگر اولویت شما در خرید یک آینه‌ی آرایشگاهی، کنسول آن می‌باشد، آینه آرایشگاهی مدل SN-4429 را در بین گزینه‌های خرید خود قرار دهید. این آینه ازجمله پرفروش‌ترین محصول این گروه تولیدی می‌باشد که با ویژگی منحصربه‌فرد خود موردتوجه بسیاری از مدیران سالن‌های زیبایی قرارگرفته است.

کنسول و آینه آرایشگاهی SN-4429، بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی‌شده است. به‌طوری‌که استفاده از آن برای دکوراسیون سالن زیبایی‌تان، آرایشگاه شمارا خاص و جذاب می‌کند.

جنس بدنه‌ی فایبرگلاس و رزین نشکن آینه و کنسول مدل sn-4429، باعث شده است تا این محصول آرایشگاهی، جزو باکیفیت‌ترین آینه‌های آرایشگاهی این برند قرار گیرد.

ابعاد مدل SN-4429 آینه‌ی آرایشگاهی، بسیار مناسب است. این ویژگی باعث شده است تا این محصول آرایشگاهی، فضای زیادی از آرایشگاه شمارا اشغال نکند. طول آینه به همراه میز زیر آن ... سانتی‎متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد. همچنین وزن کنسول و آینه‌ی آن بسیار سبک است و حمل آن به‌راحتی انجام می‌شود. این خصوصیت باعث شده است تا به مزایای آینه مدل SN-4429 اضافه شود.

کیفیت آینه‌قدی مدل sn4429 مثال‌زدنی است. شیشه‌ی آن از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است؛ بنابراین دیرتر از سایر آینه‌ها درخشندگی خود را از دست می‌دهد.

آینه آرایشگاهی مدل اس ان 4429 قابل‌تولید در رنگ‌بندی مورد دلخواه شماست. شما می‎توانید، خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل SN4429 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید. قیمت آینه آرایشگاهی بسیار مناسب است و خرید آن را به شما توصیه می‌کنیم.

 

  • 20 کیلوگرم
  • صنعت نواز
  • آیینه و کنسول آرایشگاهی
  • فایبر گلاس
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب