آینه آرایشگاهی sn-4424

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

آینه قدی آرایشگاهی مدل SN-4424

اگر به‌تازگی به فکر تأسیس یک آرایشگاه افتاده‌اید، آینه آرایشگاهی ازجمله مهم‌ترین تجهیزات آرایشگاهی است که باید در لیست خرید خود قرار دهید. وجود آینه‌ی قدی در سالن‌های زیبایی باعث می‌شود تا مشتری بتواند تغییرات را بر روی ظاهر خود مشاهده کند. از طرف دیگر شما نیز می‌تواند چهره مشتری خود را در آینه ببیند. این کار باعث می‌شود تا شما بتواند به‌راحتی مشکلات موجود در ظاهر مشتری را دیده و برطرف نماید.

اگر شما هم قصد خرید آینه‌ی قدی برای آرایشگاه خود را دارید، خرید آینه‌های آرایشگاهی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این شرکت آینه‌های آرایشگاهی را در مدل‌ها و کیفیت‌های مختلفی تولید می‌کند. آینه قدی مدل SN-4424 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است که موردتوجه بسیاری از دکوراتورها قرارگرفته است.

اگر می‌خواهید که مشتریان زیادی به سالن زیبایی شما مراجعه کنند، آینه آرایشگاهی مدل اس ان 4424 را به شما توصیه می‌کنیم. ظاهر زیبا و چشم‌نواز آینه قدی مدل sn-4424 باعث می‌شود تا فضای سالن شما روشن‌تر و بزرگ‌تر به نظر برسد و جذب مشتری به سالن شمارا افزایش دهد.

یکی از مواردی که در مدل SN-4424 آینه آرایشگاهی به چشم می‌آید، طراحی خاص و منحصربه‌فرد این بدنه‌ است. کیفیت آینه‌قدی زرین مدل sn4424 بسیار بالاست. بدنه‌ی این مدل از فایبرگلاس و رزین نشکن می‌باشد. در صورت تمایل به خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل SN4424، می‎توانید رنگ‌ بدنه‌ی آینه را متناسب با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود انتخاب کنید و سفارش دهید.

اگر جنس شیشه‌ی آینه برای شما اهمیت دارد، باید بگوییم که شیشه‌ی آینه قدی آرایشگاهی مدل SN-4424 از بهترین برند موجود در بازار است که علاوه بر مقاومت بالا از درخشندگی خاصی برخوردار است.

طول آینه‌قدی زرین مدل sn4424، ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

در صورت تمایل می‌توانید آینه آرایشگاهی مدل SN-4424 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید و از خرید خود لذت ببرید.

  • 20 کیلوگرم
  • 125 سانتی متر
  • صنعت نواز
  • آیینه آرایشگاهی
  • رزین نشکن, فایبر گلاس
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب