آینه آرایشگاهی sn-4425

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

آینه قدی آرایشگاهی مدل SN-4425

اگر به فکر جذب مشتری به سالن زیبایی خود هستید، استفاده از مجهزترین و شیک‌ترین تجهیزات آرایشگاهی باعث می‌شود تا تعداد مشتریان شما روزبه‌روز بیشتر شود. یکی از مهم‌ترین تجهیزات آرایشگاهی، آینه‌های قدی آرایشگاهی است که امروزه مدل ساده و معمولی آن خریدار زیادی ندارد؛ بنابراین برای زیبایی آرایشگاه خود لازم است تا به فکر خرید یک آینه شیک و خاص باشید.

این گروه تولیدی که یک برند معروف در زمینه‌ی تولید انواع تجهیزات آرایشگاهی است، آینه‌های قدی آرایشگاهی را با ظاهری زیبا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد تولید می‌کند. آینه‌ی آرایشگاهی مدل SN-4425 ازجمله آینه‌های تولیدی این شرکت می‌باشد.

مدل SN-4425 آینه آرایشگاهی، نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک. اندازه و ابعاد این آینه مناسب است و به‌راحتی بر روی یک میز آرایشگاهی قرار می‌گیرد. طول این آینه ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

ازجمله ویژگی‌های خوب آینه آرایشگاهی مدل اس ان 4425، جنس بدنه‌ی آن می‌باشد. بدنه از جنس فایبرگلاس و رزین نشکن است که علاوه بر کیفیت بالا باعث زیبایی این آینه آرایشگاهی شده است.

جنس شیشه‌ی آینه قدی مدل sn-4425 بسیار باکیفیت است. این شیشه از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه‌شده است. به‌طوری‌که در استفاده‌های طولانی‌مدت، درخشندگی خود را از دست نمی‌دهد.

خرید از این گروه تولیدی مزایای بسیار زیادی دارد. ازجمله مزیت‌های خرید آینه قدی مدل sn4425، تولید این آینه در رنگ‌بندی دلخواه شماست؛ بنابراین دیگر هیچ نگرانی بابت ست شدن این آینه با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود نداشته باشید.

کیفیت آینه قدی زرین مدل sn4425 و قیمت آینه آرایشگاهی ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این محصول پشیمان نمی‌کند. در صورت تمایل به خرید آنلاین آینه آرایشگاهی مدل SN4425 می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام به سفارش این محصول کنید.

  • 20 کیلوگرم
  • 125 سانتی متر
  • صنعت نواز
  • آیینه آرایشگاهی
  • رزین نشکن, فایبر گلاس
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب