تخت ماساژ و تتو کد 665

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دارای چرم درجه یک و قابل شستشو

دارای فوم سرد تزریقی بدون تغییر شکل ظاهری

امکان جداسازی قسمت‌های مختلف و مونتاژ تخت

دارای کیف قابل حمل

دارای قسمت نگهدارنده مخصوص دست

قابلیت تغییر قسمت‌های مختلف تخت و تبدیل آن به صندلی

قابل استفاده در مراکز اپیلاسیون، تتو، درمان‌های زیبایی، طب سوزنی، فیزیوتراپی، مراکز توانبخشی

اگر قصد راه‌اندازی لاین مخصوص ماساژ و تتو را در سالن زیبایی خود دارید، خرید تخت مخصوص آرایشگاهی بسیار ضروری است. تخت ماساژ و تتو کد 665 برای شروع به کار ماساژ و تتو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تخت ماساژ علاوه بر ظاهر زیبا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شما می‌توانید تا سال‌ها از آن استفاده کنید. این تخت ماساژ به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید از آن برای موارد مختلف مانند اپیلاسیون، تتو، درمان‌های زیبایی، طب سوزنی، فیزیوتراپی، مراکز توانبخشی و... نیز استفاده کنید.

ویژگی تخت ماساژ و تتو کد 665

از جمله ویژگی‌های این تخت آرایشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         چرم استفاده شده در تشک این تخت بسیار با کیفیت بوده و در برابر هر گونه ساییدگی و خراش بسیار مقاوم است. در صورت ریختن روغن ماساژ و مواد تتو می‌توانید آن را بشویید. روکش چرمی این تخت از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید هنگام خرید، رنگ مورد نظر خود را مطابق با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود سفارش دهید.
  •         فوم به کار رفته در این تخت آرایشگاهی به دلیل نوع فشرده سرد خود در استفاده‌های طولانی‌مدت همچنان مانند روز اول به نظر می‌رسد.
  •         از آنجایی که برش و دوخت روکش این تخت آرایشگاهی توسط دستگاه‌های CNC انجام می‌گیرد، در نتیجه از دقت و ظرافت بسیار بالایی برخوردار است.
  •         تمامی قسمت‌های تخت ماساژ و تتو کد 665 به صورت متحرک طراحی شده است؛ بنابراین شما می‌توانید با تغییر زاویه از آن به عنوان صندلی آرایشگاهی نیز استفاده کنید.
  •         بدنه و پایه‌های این تخت آرایشگاهی از جنس فلز ساخته شده است و مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد. در نتیجه ماساژورها می‌توانند از آن در استخرها که همیشه در تماس با آب هستند، بدون نگرانی بابت زنگ‌زدگی و... استفاده کنند.
  •         تمامی قسمت‌های این تخت آرایشگاهی امکان جدا شدن از یکدیگر و مونتاژ توسط پیچ و مهر را دارند. در نتیجه حمل راحت را برای شما به ارمغان می‌آورند. بعد از باز کردن قسمت‌های مختلف این تخت می‌توانید آن را درون کیف همراه تخت نگهداری کنید. وزن این محصول 19 کیلوگرم است.
  •         این تخت ماساژ دارای قسمتی جهت نگه داشتن دست‌ها است که راحتی بیشتر را برای مشتری به ارمغان می‌اورد. در صورتی که به این قسمت نگه‌دارنده نیاز نداشته باشید، می‌توانید آن را حذف کنید.
  •         تشک این تخت از نوع طبی بوده تا مشتری هنگام خوابیدن بر روی تخت احساس راحتی داشته باشد.
  •         تخت ماساژ فاپکو دارای پنج سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین تخت ماساژ و تتو کد 665 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب