کیت کامل دستگاه سه خشاب دپیلاتور خارجی با گارانتی

950,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

کیت کامل دستگاه سه خشاب دپیلاتور شامل یک دستگاه سه خشاب، 3 عدد موم خشابی به همراه پد است.

کیت کامل دستگاه سه خشاب دپیلاتور

یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها، از بین بردن موهای زائد به روشی آسان، سریع و کم‌هزینه است. برای این منظور کیت کامل دستگاه سه خشاب دپیلاتور را به شما پیشنهاد می‌دهیم. عملکرد ساده‌ی این دستگاه به شما کمک می‌کند تا بتوانید در خانه و با صرف کم‌ترین هزینه موهای زائد خود را از بین ببرید.

دستگاه سه خشاب دپیلاتور به‌صورت یک مجموعه کامل شامل 3 عدد موم خشابی و پد در بازار به فروش می‌رسد.

ویژگی دستگاه سه خشاب دپیلاتور

دستگاه سه خشاب دپیلاتور برای گرم کردن موم‌های خشابی بسیار مناسب است. همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است شما می‌توانید سه خشاب را به‌طور جداگانه بر روی آن قرار دهید؛ بنابراین این دستگاه به دلیل گرم کردن هم‌زمان سه خشاب، برای سالن‌های زیبایی پیشنهاد می‌شود.

چراکه ممکن است مشتریان زیادی هم‌زمان برای اپیلاسیون به آرایشگاه مراجعه کنند. این ویژگی کمک می‌کند تا مشتریان وقت زیادی را در آرایشگاه صرف نکنند.

یکی از ویژگی‌های مثبت دستگاه موم گرم کن دپیلاتور داشتن دکمه جدا برای هر خشاب است.

این دستگاه علاوه بر موم‌های خشابی، دارای محفظه‌ای جداگانه برای گرم کردن وکس نیز است. استفاده از این دستگاه باعث می‌شود تا ریشه و پیاز موهای شما ضعیف شود. درنتیجه بعد از چند هفته موها به‌صورت کرک درمی‌آید و رشد آن را کند می‌کند.

دستگاه اپیلاسیون 3 خشابی دپیلاتور با برق و باطری کار می‌کند.

طریقه استفاده از دستگاه موم گرم کن سه خشابی دپیلاتور

استفاده راحت از دستگاه گرم کننده موم خشابی دپیلاتور باعث شده است تا این دستگاه به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل شود. برای استفاده از این محصول کافی است تا مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا باید خشاب موم را داخل غلتک این دستگاه قرار دهید. سپس دستگاه را به برق زده تا موم گرم شده و به حالت مایع درآید.
  • غلتک را از روی دستگاه برداشته و موم را در جهت رویش موها بمالید.
  • به کمک پد موجود در این کیت، آن را بر روی پوست خود قرار دهید. چند ثانیه صبر کنید. سپس پد را در خلاف جهت موم بکشید تا موها از ریشه جدا شود.
  • بعد از اپیلاسیون ممکن است پوست شما دچار التهاب و قرمزی شود. در این شرایط می‌توانید به کمک ژل نرم‌کننده و یا کرم بعد از اپیلاسیون، پوست خود را ماساژ دهید تا التهاب آن کمتر شود.

نتیجه‌گیری نهایی

اگر به دنبال یک مجموعه‌ی کامل برای اپیلاسیون می‌گردید، کیت کامل دستگاه سه خشاب دپیلاتور را به شما پیشنهاد می‌دهیم. قیمت مناسب، راحتی استفاده، رشد کم موها و ... ازجمله دلایلی است که شمارا از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد.

شما می‌توانید هم‌اکنون خرید آنلاین این دستگاه را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

  • دستگاه اپیلاسیون
  • کیت کامل محصولات اپیلاسیون
  • کیت موبر
مــزایا
مــعایب