صندلی میکاپ لوتوس دسته چرمی روکش باله دار مدل PC-213

20,470,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی میکاپ لوتوس دسته چرمی روکش باله دار مدل PC-213 یک صندلی مناسب برای سالن‌های زیبایی زنانه و آرایشگاه‌های مردانه به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های این صندلی می‌توان به زیر سری متحرک دکمه‌ای، پشت پایی چرمی، روکش چرم مصنوعی باکیفیت، پشتی و نشمین‌گاه از فوم سرد قالبی و... اشاره کرد.

اگر قصد راه‌اندازی یک سالن زیبایی را دارید، خرید صندلی میکاپ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به این دلیل که راحتی و ارائه خدمات عالی در نظر مشتری بسیار مهم است. اگر شما هم به دنبال یک صندلی میکاپ حرفه‌ای هستید، خرید صندلی میکاپ لوتوس دسته چرمی روکش باله دار مدل PC-213 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. خرید این صندلی تمام انتظارات شما را به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای برآورده می‌کند.

معرفی صندلی میکاپ لوتوس دسته چرمی روکش باله دار مدل PC-213

اگر قصد تاسیس یک آرایشگاه مردانه و یا زنانه را دارید و یا صاحب یک سالن زیبایی هستید و قصد دارید تا تجهیزات آرایشگاهی خود را بروز کنید، توجه به این نکته ضروری است که در کنار طراحی دکوراسیون منحصر به فرد، خرید صندلی آرایشگاهی مجهز نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تنوع صندلی‌های آرایشگاهی بسیار بالا است؛ بنابراین شما باید صندلی آرایشگاهی را متناسب با نوع خدمات خود خریداری کنید. همچنین توجه به کارایی، کیفیت و قابلیت‌های صندلی نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات حرفه‌ای دارد. برای انجام کارهایی مانند میکاپ، شینیون، تتو ابرو، اکستنشن مژه و ابرو و... به یک صندلی میکاپ مجهز نیاز دارید.

صندلی میکاپ به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند علاوه بر تسلط میکاپ‌کار، راحتی را برای مشتری به ارمغان بیاورد. این محصول فوق‌العاده به دلیل داشتن پشتی راحت و حالت‌های نشسته و خوابیده، راحتی در حین کار را برای مشتری به همراه دارد. همچنین میکاپ آرتیست نیز با قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی می‌تواند ارتفاع آن را متناسب با قد خود تنظیم کند.

صندلی اصلاح جکی برای تمام آرایشگرانی که نگران سنگینی وزن مشتری خود هستند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

ویژگی صندلی میکاپ مدل لوتوس

اگر برای سالن زیبایی خود قصد خرید یک صندلی میکاپ را دارید، خرید صندلی میکاپ لوتوس دسته چرمی روکش باله دار مدل PC-213 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از جمله ویژگی‌های این صندلی میکاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         طراحی این صندلی به گونه‌ای است که می‌توان در سالن‌های زیبایی زنانه و آرایشگاه‌های مردانه از آن استفاده کرد.
  •         دارای زیرسری متحرک نیمه اتوماتیک به صورت دکمه‌ای در هشت حالت مختلف
  •         قابلیت تنظیم پشتی صندلی به کمک اهرم و جک تعبیه شده در زیر صندلی
  •         قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمن به کمک جک هیدرولیکی پدالی
  •         دارای دسته ثابت به همراه روکش چرمی باکیفیت بدون پارگی و یا ساییدگی و قاب کاور بدنه ABS
  •         پشتی و نشیمن‌گاه صندلی از فوم سرد قالبی بدون تغییر شکل ظاهری در اثر نشست و برخاست‌های متعدد
  •         دارای پشت پایی متحرک و زیرپایی فلزی ثابت جهت جلوگیری از آویزان ماندن پای مشتری در حین کار
  •         دارای روکش چرمی مصنوعی با دوخت چشم‌نواز باله و محافظ پی یو جهت جلوگیری از پارگی یا ساییدگی
  •         پایه صندلی فلزی با روکش آبکاری کروم با طراحی به صورت دایره‌ای جهت تسلط بیشتر مشتری هنگام نشستن
  •         قابلیت تحمل وزن بالای مشتری تا 300 کیلوگرم

شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین صندلی میکاپ لوتوس دسته چرمی روکش باله دار مدل PC-213  از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب