کیت کامل دستگاه دو خشاب دپیلاتور خارجی با گارانتی

850,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

کیت کامل دستگاه دو خشاب دپیلاتور شامل یک دستگاه دو خشاب، یک عدد موم خشابی به همراه پد است.

کیت کامل دستگاه دو خشاب دپیلاتور

امروزه بخشی از فضای کاری سالن‌های زیبایی مربوط به کارهای اپیلاسیون است. به‌طوری‌که بیشتر مشتریان حاضرند که هزینه‌های زیادی را برای این کار بدهند. اگر شما می‌خواهید که این کار را در خانه و با هزینه‌ی کم انجام دهید، کیت کامل دستگاه دو خشاب دپیلاتور را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این مجموعه دارای یک عدد دستگاه دو خشاب، یک عدد موم خشابی به همراه پد است.

ویژگی دستگاه دو خشاب دپیلاتور

استفاده از موم جهت اپیلاسیون باعث می‌شود تا تعداد موهای زائد شما کم شود و رشد آن را با کندی روبه‌رو کند. برای این منظور دستگاه موم گرم کن خشابی دپیلاتور به شما کمک می‌کند تا بدون صرف هزینه‌ی زیاد و در خانه و بدون نیاز به شخص دیگری کارهای مربوط به اپیلاسیون را انجام دهید.

به کمک دستگاه دو خشابی دپیلاتور می‌توانید موهای زائد خود را از ریشه بکنید. بدین ترتیب موها بعد از مدتی به‌صورت کرک درمی‌آیند.

استفاده از دستگاه اپیلاسیون دپیلاتور پوستی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت دستگاه دو خشاب می‌توان به گرم شدن هم‌زمان دو موم خشابی اشاره کرد. علاوه بر این بر روی این دستگاه برای هر خشاب یک دکمه روشن و خاموش تعبیه‌شده است.

از دستگاه موم گرمکن خشابی دپیلاتور می‌توانید برای تمام نقاط بدن ازجمله صورت، گونه، چانه، دست، پا، لب و ... استفاده کنید.

طریقه استفاده از دستگاه دو خشاب دپیلاتور

برای استفاده کافی است تا دستگاه موم گرمکن دپیلاتور را به برق شهری وصل کنید. سپس خشاب موم را داخل محفظه قرار دهید. بعد از مدتی موم گرم و رقیق می‌شود.

بعد از داغ شدن موم، کافی است تا غلتک را بر روی پوست و در جهت رویش موها بکشید. این غلتک به شما کمک می‌کند تا تنها یک لایه نازک بر روی پوست شما کشیده شود. درنتیجه نگرانی بابت موم‌های اضافی بر روی پوست نخواهید داشت.

سپس یک پد را بر روی پوست خود قرار دهید. بعد از مدتی پد را در جهت خلاف رویش موها کشیده تا موها از ریشه کنده شود.

اگر پوست شما بعد از اپیلاسیون دچار التهاب و قرمزی شد، می‌توانید به کمک یک ژل خنک‌کننده التهاب به وجود آمده را کاهش دهید.

نتیجه‌گیری نهایی

اگر برای اپیلاسیون بدن خود نیازمند یک دستگاه موم گرم ‌کن هستید، کیت کامل دستگاه دو خشاب دپیلاتور را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در صورت تمایل می‌توانید خرید آنلاین این محصول را با گارانتی اصالت کالا و در کمال آرامش از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش بدهید.

  • دستگاه اپیلاسیون
  • کیت کامل محصولات اپیلاسیون
  • کیت موبر
مــزایا
مــعایب