یونیت برقی سورن مدل PC-133 با موتور وارداتی و ریموت متصل

23,660,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

یونیت برقی سورن مدل PC-133با ویژگی‌هایی از جمله شاسی فولادی با کاور ABS، پشت سری متحرک، فوم سرد قالبی، دارای موتور برقی DC و AC با قابلیت تنظیم ارتفاع، دارای ریموت کنترل لمسی، قابلیت تنظیم صندلی توسط پای استادکار و... به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

صندلی برقی آرایشگاهی جزو یکی از وسایل مهم در هر سالن زیبایی است. این وسیله در کنار کاربردی بودن، زیبایی دکوراسیون سالن آرایشگاهی شما را به خوبی تامین می‌کند. اگر شما هم به این جزو جدانشدنی آرایشگاه نیاز دارید، خرید یونیت برقی سورن مدل PC-133را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این صندلی کاربردی به دلیل کاربری راحت خود، آسایش را برای استادکار به ارمغان می‌آورد. چرا که تمامی قسمت‌های این صندلی توسط ریموت کنترل قابل تنظیم است.

معرفی یونیت برقی سورن مدل PC-133

استفاده از صندلی‌های قدیمی آرایشگاهی کار را برای شما سخت خواهد کرد. چرا که با این صندلی‌ها نمی‌توانید خدمات متنوع آرایشگاهی را به مشتری ارائه دهید. از طرفی دیگر اگر می‌خواهید که سالن زیبایی شما مدرن و کلاسیک به نظر برسد و تمامی کارها با سرعت و راحت انجام شود، خرید صندلی آرایشگاهی برقی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این صندلی‌ها به دلیل بهره‌مندی از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا، راحتی در کار را برای شما به ارمغان می‌آورد. صندلی برقی به دلیل دارا بودن برخی از امتیازات و امکانات به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های آرایشگاهی در بازار تبدیل شده است. ویژگی‌های منحصر به فرد این صندلی‌ها کمک می‌کند تا بتوانید اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب کنید.

اگر شما هم برای سالن زیبایی خود به دنبال چنین صندلی هستید، یونیت برقی سورن مدل PC-133را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این صندلی به دلیل برقی بودن، استفاده بسیار راحتی دارد و جلوی سر و صدای اضافه در حین کار را می‌گیرد.

ویژگی یونیت برقی مدل PC-133

برای خرید یک صندلی برقی آرایشگاهی توجه به برخی از فاکتورها بسیار مهم است تا بتوانید یک صندلی استاندارد و باکیفیتی را خریداری کرده باشید. ویژگی‌های منحصر به فرد یونیت برقی سورن به گونه‌ای است که شما را از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد. از جمله این ویژگی‌های می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          یونیت برقی سورن دارای شاسی فولادی است و با کاور ABS پوشانده شده است. در نتیجه مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن‌های سنگین دارد.
  •          تمامی قسمت‌های مختلف صندلی برقی یونیت مانند پشتی‌ و نشیمن طبق اصول ارگونومی طراحی شده است. در نتیجه مشتری با نشستن بر روی این صندلی‌ها، احساس راحتی بیشتری خواهد کرد.
  •          پشت سری صندلی برقی آرایشگاهی سورن قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب را دارد. شما می‌توانید به کمک ریموت کنترل این زیر سری را در دو حالت مختلف تنظیم کنید.
  •          یکی از ویژگی‌های قابل ذکر در یونیت برقی سورن مدل PC-133تشک این صندلی است که از فوم سرد قالبی ساخته شده است. در نتیجه نشست و برخاست‌های متعدد بر روی این صندلی تاثیری بر روی ظاهر آن نخواهد گذاشت.
  •          صندلی برقی سورن از دو موتور برقی DC و AC ساخته شده است و قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه پشتی را برای شما فراهم می‌کند.
  •          تمامی قسمت‌های مختلف این صندلی توسط یک ریموت کنترل لمسی قابل تغییر است. همچنین استادکار می‌تواند تنظیمات این صندلی را به کمک پنل جوی استیک توسط پا تغییر دهد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خرید آنلاین یونیت برقی سورن مدل PC-133 را با قیمتی مناسب برای شما فراهم کرده است.

 

 

مــزایا
مــعایب