صندلی میکاپ لوتوس دسته چرمی اقتصادی مدل PC-214-1

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی میکاپ لوتوس دسته چرمی اقتصادی مدل PC-214-1 یک صندلی مناسب برای سالن‌های زیبایی زنانه و آرایشگاه‌های مردانه به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های این صندلی می‌توان به زیر سری متحرک دکمه‌ای، پشت پایی چرمی، روکش چرم مصنوعی باکیفیت، پشتی و نشمین‌گاه از فوم سرد قالبی و... اشاره کرد.

اگر می‌خواهید که به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای فعالیت کنید، خرید صندلی میکاپ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. صندلی میکاپ به دلیل ویژگی‌های ظاهری خود، علاوه بر راحتی مشتری، باعث تسلط بیشتر میکاپ آرتیست می‌شود. صندلی میکاپ لوتوس دسته چرمی اقتصادی مدل PC-214-1با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، جزو یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های میکاپ جکی در بازار است.

معرفی صندلی میکاپ لوتوس دسته چرمی اقتصادی مدل PC-214-1

اگر می‌خواهید که به عنوان یک آرایشگاه محبوب در شهر خود فعالیت کنید، خرید تجهیزات مناسب و باکیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تجهیزات آرایشگاهی باکیفیت در کنار زیبایی، حس راحتی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد. یکی از ضروری‌ترین تجهیزات آرایشگاهی، خرید صندلی‌های آرایشگاهی است. این ویژگی کمک می‌کند تا در کنار راحتی مشتری، آرایشگر با تسلط بیشتری کارهای خودش را انجام دهد.

کیفیت بالای کار باعث می‌شود تا هم مراجعه‌کننده بار دیگر به سالن زیبایی شما مراجعه کند. صندلی‌های آرایشگاهی مدل‌های مختلفی دارند و هر کدام برای کاربری خاص خودشان طراحی شده‌اند. اگر برای ارائه خدماتی مانند میکاپ، شینیون، تاتو ابرو و... نیاز به یک صندلی حرفه‌ای دارید، صندلی میکاپ را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

صندلی میکاپ به دلیل قابلیت تغییر قسمت‌های مختلف صندلی از جمله ارتفاع، پشتی و زیر سری راحتی را هم برای مشتری و هم میکاپ آرتیست به دنبال دارد.

ویژگی صندلی میکاپ مدل لوتوس

اگر برای سالن زیبایی خود قصد خرید یک صندلی میکاپ را دارید، خرید صندلی میکاپ لوتوس دسته چرمی اقتصادی مدل PC-214-1 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از جمله ویژگی‌های این صندلی میکاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         قابل استفاده در سالن‌های زیبایی زنانه و آرایشگاه‌های مردانه
  •         دارای زیرسری متحرک نیمه اتوماتیک به صورت دکمه‌ای در هشت حالت مختلف
  •         قابلیت تغییر حالت پشتی صندلی به کمک اهرم و جک تعبیه شده در زیر صندلی
  •         قابلیت تغییر ارتفاع نشیمن صندلی به کمک جک هیدرولیکی پدالی
  •         طراحی دسته صندلی به صورت ثابت
  •         استفاده از فوم سرد قالبی در قسمت نشیمن‌گاه و پشتی صندلی
  •         دارای پشت پایی متحرک و زیرپایی فلزی ثابت جهت راحتی هر چه بیشتر مشتری هنگام نشستن
  •         دارای روکش چرمی مصنوعی با دوخت چشم‌نواز و دارای محافظ پی یو بدون پارگی و ساییدگی در اثر استفاده‌های مکرر
  •         پایه صندلی فلزی با روکش آبکاری کروم با طراحی به صورت دایره‌ای جهت تسلط بیشتر مشتری هنگام نشستن
  •         قابلیت تحمل وزن بالای مشتری تا 300 کیلوگرم

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین صندلی میکاپ لوتوس دسته چرمی اقتصادی مدل PC-214-1را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این محصول اقدام کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

 

مــزایا
مــعایب