پاراوان تصویری مدل 112

1,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پاراوان تصویری، چوبی بوده و برای جدا کردن فضای دکوراسیون داخلی آرایشگاه‌ها بسیار مناسب می‌باشد.

پاراوان تصویری

در حال حاضر ایده‌های متفاوتی جهت تفکیک فضا در آرایشگاه‌ها اجرا می‌شود که هرکدام زیبایی و جذابیت خاصی به محیط می‌بخشد. یکی از جداکننده‌هایی که برای دکوراسیون آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی استفاده می‌شود، پاراوان می‌باشد که با نام پارتیشن نیز شناخته‌شده است. پاراوان درواقع یک لغت فرانسوی بوده که به معنای پرده می‌باشد. مدل‌ها و انواع مختلفی از پارتیشن نظیر چوبی یا پارچه‌ای در بازار موجود است که برای جدا نمودن فضاهای مختلف مانند آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما هم به دنبال پاراوان تصویری و یا همان پارتیشن هستید، با توجه به دکوراسیون فضای آرایشگاهی خود می‌توانید پاراوان تصویری را انتخاب کرده و پارتیشن‌بندی فضای سالن زیبایی خود را با آن انجام دهید. کاربرد این محصول گسترده بوده و از آن می‌توان برای فضای پذیرایی، اتاق منازل، محیط‌های اداری و تجاری و سالن‌های زیبایی استفاده کرد.

استفاده از پارتیشن تصویری باعث جذب مشتری در نگاه اول می‌شود. به این دلیل که پاراوان تصویری بسیار شیک و منحصربه‌فرد بوده و زیبایی سالن آرایشگاهی شمارا تضمین خواهد کرد.

پاراوان تصویری از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و به‌عنوان یک جداکننده محیط، سال‌های زیادی برای شما کار خواهد کرد.

لذت خرید اینترنتی پاراوان تصویری را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

  • 55 سانتی متر
  • پاراوان
  • چاپ روی ام دی اف
  • چوب و فلز
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب