صندلی میکاپ ارکیده مدل PC-218

13,810,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی میکاپ ارکیده مدل PC-218یک صندلی مناسب برای سالن‌های زیبایی زنانه و آرایشگاه‌های مردانه به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های این صندلی می‌توان قابلیت تغییر ارتفاع به کمک اهرم پدالی، زیر سری متحرک، پشتی متحرک، تنوع رنگ‌بندی، پایه سینی شکل، رکاب جلو پایی، فوم سرد قالبی برای نشیمن‌گاه صندلی و... اشاره کرد.

یکی از پرطرفدارترین صندلی‌های میکاپ موجود در بازار صندلی میکاپ ارکیده مدل PC-218 است. این صندلی به دلیل قابلیت‌های متنوع و کاربردی خود از محبوبیت بسیار بالایی در بین مدیران سالن زیبایی برخوردار است. صندلی میکاپ ارکیده به عنوان یکی از شیک‌ترین و بهترین صندلی‌های میکاپ در بازار، در سالن‌های زیبایی زنانه و سالن‌های آرایشگاهی مردانه قابل استفاده است.

معرفی صندلی میکاپ ارکیده  PC-218

خدمات میکاپ جزو آن دسته از خدمات آرایشی است که زمان طولانی می‌برد تا میکاپ آرتیست بتواند کار خودش را به نحو احسن انجام دهد؛ بنابراین خرید یک صندلی میکاپ باکیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که مشتری باید به مدت طولانی بر روی این صندلی بنشیند. در نتیجه صندلی باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که جلوی درد کمر و گردن را بگیرد.

از طرفی دیگر اگر مشتری احساس راحتی بر روی صندلی داشته باشد، میکاپ آرتیست می‌تواند کار خودش را با تمرکز بیشتر و دقت بالاتری انجام دهد. اگر شما هم به دنبال یک صندلی میکاپ زیبا و باکیفیت هستید، خرید صندلی میکاپ مدل ارکیده را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این صندلی کاربرد بسیار بالایی دارد و از آن می‌توان علاوه بر سالن‌های زیبایی زنانه، برای سالن‌های آرایش و پیرایش مردانه و کلاس‌های آموزشی آرایشگری نیز استفاده کرد. صندلی میکاپ ارکیده مدل PC-218 در عین راحتی و کیفیت بالا، از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و جلوه‌ای خاص به سالن زیبایی شما می‌بخشد.

ویژگی صندلی میکاپ ارکیده

اگر به دنبال یک انتخاب مناسب جهت خرید صندلی میکاپ هستید، صندلی میکاپ ارکیده را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از جمله ویژگی‌های این صندلی میکاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          این صندلی دارای یک اهرم پدالی است که می‌توانید با آن ارتفاع صندلی را تنظیم کنید.
  •          صندلی میکاپ دارای یک زیر سری متحرک است؛ بنابراین شما می‌توانید برای تسلط بیشتر خود به صورت مشتری آن را تنظیم کنید.
  •          بدنه داخلی این صندلی از جنس چوب پلاست است.
  •          پشتی این صندلی قابلیت تغییر وضعیت را دارد.
  •          دسته‌های صندلی از جنس استیل ضد زنگ طراحی شده است که علاوه بر مقاومت بالا، زیبایی صندلی را دو چندان کرده است.
  •          چرم صندلی بسیار باکیفیت بوده و از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است.
  •          پایه صندلی به صورت سینی بزرگ طراحی شده است.
  •          قسمت نشیمن و پشتی صندلی از جنس فوم سرد قالبی است.
  •          این صندلی برای جلوگیری از آویزان ماندن پای مشتری دارای یک رکاب جلوپایی از جنس استیل ضد خش است.

شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین صندلی میکاپ ارکیده PC-214  از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

 

مــزایا
مــعایب