کیت اپیلاسیون 6 عددی دپیلاتور

360,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کیت کامل دستگاه تک خشاب پایه دار دپیلاتور شامل یک دستگاه تک خشاب، یک عدد پایه، 2 عدد موم خشابی به همراه روغن است.

کیت کامل دستگاه تک خشاب پایه دار دپیلاتور

اگر برای از بین بردن موهای زائد، وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه ندارید و یا می‌خواهید این کار را با قیمت مناسب‌تری در خانه انجام دهید، کیت کامل دستگاه تک خشاب پایه دار دپیلاتور را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به کمک این دستگاه می‌توانید رشد موهای زائد خود را کم کنید.

دستگاه موم گرم کن دپیلاتور شامل یک دستگاه تک خشاب، یک عدد پایه، 2 عدد موم خشابی به همراه روغن است.

ویژگی دستگاه تک خشاب پایه دار دپیلاتور

برای اپیلاسیون و رفع موهای زائد، دستگاه گرم کننده موم خشابی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این دستگاه دارای امواج مخصوصی است که می‌تواند موم و یا وکس را به‌خوبی گرم کند.

یکی از ویژگی‌های مثبت دستگاه اپیلاسیون دپیلاتور ، از بین بردن سلول‌های مرده پوست است. این کار باعث می‌شود تا پوست شما شاداب‌تر و روشن‌تر از قبل شود. علاوه بر این دستگاه تک خشاب دپیلاتور مدل پایه دار ، موهای زائد شمارا از ریشه از بین می‌برد. درنتیجه موهای شما رشد کمتری خواند داشت.

از بین بردن موهای زائد به کمک تیغ باعث ایجاد جوش‌های سرسیاه و زبر می‌شود؛ اما دستگاه موم گرم کن تک خشاب پایه دار دپیلاتور جوش‌های سر سیاه را از بین می‌برد و پوستی صاف و یکدست را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نحوه استفاده از دستگاه تک خشاب پایه دار دپیلاتور

استفاده راحت و آسان، ازجمله ویژگی‌هایی است که باعث شده است تا این دستگاه در بین استفاده‌کنندگان از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. جهت اپیلاسیون بدن به کمک دستگاه موم گرم کن دپیلاتور کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا موم خشابی موجود در دستگاه را داخل غلتک قرار دهید. سپس صبر کنید تا دستگاه موم را گرم کرده و به حالت مایع تبدیل کند.
  • بعد از گرم شدن کافی است تا غلتک را از روی دستگاه بردارید. سپس موم را در جهت رویش مو بر روی پوست بمالید.
  • یک پد مخصوص اپیلاسیون را بر روی پوست خود بچسبانید.
  • با سرعت زیاد پد را در جهت خلاف رویش مو بکشید تا موها کنده شود.
  • بعد از اپیلاسیون ممکن است پوست بدن شما دچار التهاب و قرمزی شود. برای از بین بردن التهاب و سوزش می‌توانید از روغن موجود در این محصول استفاده کنید.

نتیجه‌گیری نهایی

اگر به دنبال روشی آسان، کم‌هزینه و سریع هستید تا موهای زائد خود را از بین ببرید، کیت کامل دستگاه تک خشاب پایه دار دپیلاتور را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مجموعه تمام چیزهایی که شما برای یک اپیلاسیون راحت نیاز دارید را در خود دارد.

در صورت تمایل می‌توانید خرید آنلاین این محصول را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

  • دپیلاتور
  • کیت اپیلاسیون
  • موم گرم کن حرفه ایی
  • استفاده شخصی در منزل
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: