دسته استیل جلو پایی کد 3000

800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

10 قلم

زیر پایی متحرک فاپکو مدل 3000، از جنس پلاستیک و فلز می‌باشد. این محصول با بهبود جریان خون در قسمت پاها، خستگی مشتری را هنگام نشستن بر روی صندلی کاهش می‌دهد.

زیر پایی متحرک فاپکو کد 3000

گاهی اوقات ممکن است که صندلی که برای مشتری خود می‌گذارید، استاندارد نبوده و متناسب قد او نباشد. در چنین شرایطی ممکن است پاهای مشتری به‌صورت معلق در هوا بماند و یا ممکن است برای اینکه پاهای او معلق نماند، نوک انگشتانش را بر روی زمین قرار دهد. این وضعیت ممکن است به مفاصل زانو، کمر و ستون فقرات او فشار وارد کرده و یا رفت‌وآمد خون را دچار اختلال کند. در چنین شرایطی وجود یک زیرپایی می‌تواند راحتی را برای مشتری شما به ارمغان بیاورد.

اگر شما هم به دنبال یک زیرپایی برای صندلی آرایشگاهی خود هستید، زیر پایی متحرک فاپکو مدل 3000 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

درصورتی‌که از زیرپایی مدل 3000 شرکت فاپکو استفاده کنید، مشتری می‌تواند به‌راحتی به صندلی تکیه دهد. در این حالت بدن او در انبساطی‌ترین حالت ممکن قرار می‌گیرد. در نتیجه مشتری از نشستن ساعت‌های طولانی بر روی صندلی خسته نخواهد شد.

ازجمله ویژگی‌های مثبت زیرپایی شرکت فاپکو با کد 3000، زاویه‌ی مناسب آن می‌باشد که برای حالت‌های مختلف نشستن پشت صندلی بسیار مناسب می‌باشد.

زیرپایی متحرک با کد 3000 شرکت فاپکو، از بهترین مواد اولیه باکیفیت ساخته‌شده است که از نمونه‌های مشابه سایر شرکت‌ها بادوام‌تر می‌باشد.

زیرپایی صندلی آرایشگاهی فاپکو مدل 3000 جریان خون به قسمت پایین ساق شمارا بهبود می‌بخشد و خستگی مشتری را کمتر می‌کند.

در صورت تمایل می‌توانید این محصول پرکاربرد را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید و از گارانتی 5 ساله آن بهره‌مند شوید.

مــزایا
مــعایب