کیت کامل تاتو بیو تاچ

2,950,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه تتو بیوتاچ بدون لرزش، بدون صدا، با کاشت رنگ عالی، ماندگاری بالا و کمترین آسیب پوستی زیبایی را مهمان پوست مشتریان شما می‌کند.

دستگاه تتو بیوتاچ

یکی از خدمات زیبایی پرطرفدار هر سالن زیبایی، انجام تاتو است. برای انجام تاتو نیاز به دستگاه مخصوص تاتو دارید. دستگاه تاتو بیوتاچ ازجمله دستگاه‌های پرطرفدار و باکیفیت موجود در بازار است که کاشت رنگ را به‌خوبی و در بالاترین کیفیت و با ماندگاری بالا برای مشتریان شما انجام می‌دهد.

اگر شما هم به دنبال لوازم تاتو هستید، محصولات برند بیوتاچ تمام نیازهای شمارا برآورده می‌کند. کیفیت بالای این محصولات باعث شده است تا این برند معروف به یکی برندهای جهانی تبدیل شود.

ویژگی دستگاه تتو بیوتاچ

دستگاه تاتو برند بیوتاچ بدنه‌ای فلزی و بسیار محکم دارد؛ اما بسیار سبک و خوش‌دست است.

یکی از ویژگی‌های مثبت دستگاه تاتو بیوتاچ شکل خاص سوزن آن است. این سوزن به‌صورت ممبران‌دار و ارتجاعی طراحی‌شده است. این ویژگی کمک می‌کند تا رنگ و خونابه وارد دستگاه تاتو نشود؛ بنابراین دستگاه تاتو مدل بیوتاچ جزو دستگاه‌های ایمن شناخته‌شده است.

علاوه بر سوزن ممبران‌دار شما می‌توانید از سوزن‌های معمولی و ارزان‌قیمت نیز استفاده کنید؛ اما این سوزن‌ها در مقایسه با سوزن‌های دیگر از بهداشت کمتری برخوردار هستند. به این دلیل که سوزن‌های معمولی در تماس مستقیم با دست قرار می‌گیرند. درنتیجه ممکن است که سوزن‌ها به‌راحتی آلوده گردند.

از دیگر مزیت‌های این دستگاه، بدون صدا و لرزش بودن آن است؛ بنابراین در حین کار تمرکز شما بیشتر می‌شود.

از آنجایی که کار تاتو نیاز به ایمنی دارد؛ بنابراین بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. دستگاه تاتو بیوتاچ یک محصول ایمن برای تمام تاتوکاران است.

در صورت تمایل می‌توانید خرید آنلاین این محصول را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که دستگاه را با تضمین اصالت کالا در درب محل مورد نظر دریافت خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر با کارایی این دستگاه می‌توانید با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

  • 1000-1500 گرم
  • بیوتاچ
  • محصولات تاتو
  • پکیج کامل
  • سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب