پد ابزار آرایشگاهی کد 1703

550,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پد ابزار کد 1703

با دوام و ماندگاری بالا

ضد لغزش

دارای فوم چسبیده

قابلیت شستشو و تمیز کردن

از جنس PVC

مقاومت بسیار عالی در برابر حرارت بالا تا 88 درجه سانتی‌گراد

دارای وزن 1 کیلوگرم

قابل استفاده در آرایشگاه‌ها، کلینیک‌های پزشکی و دندان‌پزشکی

یکی از تجهیزات بسیار کاربردی آرایشگاهی، پد ابزار آرایشگاهی کد 1703 است. استفاده از این پد کمک می‌کند تا جلوی لیز خوردن وسایل آرایشگاهی از روی میز گرفته شود. پد ابزار آرایشگاهی مدل 1703 چسبندگی بسیار خوبی دارد و به صورت ضد لغزش طراحی شده است. بدین معنا که وقتی شما آن را بر روی هر سطحی حتی سطوح شیب‌دار پهن می‌کنید، به خوبی بر روی آن قرار می‌گیرد.

ویژگی پد ابزار کد 1703

هر سالن زیبایی نیاز دارد تا برای قرار دادن وسایل آرایشگاهی مانند قیچی، شانه، ماشین ریش‌تراش، سشوار ، اتو مو و... از یک تشک ضربه‌گیر آرایشگاهی استفاده کند. از آنجایی که قیمت برخی از وسایل برقی آرایشگاهی بسیار زیاد است؛ در نتیجه هرگونه آسیب ممکن است ضرر بسیار زیادی به شما وارد کند. استفاده از این تشک ضربه گیر جلوی افتادن و لیز خوردن وسایل آرایشگاهی را می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های خوب این تشک ضربه گیر ابزارهای آرایشگاهی مقاومت بسیار خوب آن در برابر حرارت بالای وسایل برقی آرایشگاهی است؛ بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی بابت سوختگی پد، وسایل برقی خود را بعد از خاموش کردن بر روی آن بگذارید. تمیز کردن پد ابزار آرایشگاهی کد 1703 بسیار راحت است. از آنجایی که این تشک از جنس PVC ساخته شده است، در نتیجه شما می‌توانید با یک پارچه خیس آن را به راحتی تمیز کنید.

تنوع رنگی این تشک بسیار زیاد است و شما می‌توانید رنگ مورد نظر خود را با توجه به میز آرایشگاهی خود انتخاب کنید. مشکی، طوسی، قرمز و آبی از جمله رنگ‌های این پد ضربه‌گیر آرایشگاهی است. وزن این محصول یک کیلوگرم بوده و برای حمل و جابجایی آن دچار مشکل نخواهید شد. این ضربه گیر ابزار آرایشگاهی در ابعاد 45 سانتی‌متر در 30 طراحی شده است.

کاربرد پد رومیزی و ضربه‌ گیر ابزار آرایشگاهی مدل 1703 بسیار بالا است و علاوه بر استفاده در سالن‌های زیبایی می‌توان از آن در کلینیک‌های پزشکی و دندانپزشکی استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین تشک ابزار آرایشگاهی کد 1703 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام کنید. هنگام خرید آنلاین این محصول می‌توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مــزایا
مــعایب