پایه سشوار فنری بلند صفحه گرد خارجی

330,000 تومان

خرید تلفنی محصول

12 قلم

پایه سشوار فنری بلند صفحه گرد خارجی با کیفیت بالای ساخت و به صورت ایستاده به یکی از پرطرفدارترین مدل‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

برای نگهداری سشوار و نظم دادن به وسایل آرایشگاه، خرید یک پایه سشوار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر شما هم به دنبال یک پایه سشوار باکیفیت با کاربری آسان هستید، پایه سشوار فنری بلند صفحه گرد خارجی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این وسیله علاوه بر زیباتر کردن محیط آرایشگاه، از آسیب دیدن سشوار نیز جلوگیری می‌کند.

ویژگی پایه سشوار فنری بلند صفحه گرد خارجی

یکی از تجهیزات ضروری در آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، پایه سشوار است. این وسیله کاربردی برای نگهداری سشوار یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این وسیله کاربردی باعث نظم دادن به محیط آرایشگاه نیز می‌شود. در نتیجه کمک می‌کند تا فضای روی میز خلوت به نظر برسد. علاوه بر این پایه سشوار کمک می‌کند تا از صدمه رسیدن به سشوار شما جلوگیری شود.

اگرچه این محصول ظاهر ساده‌ای دارد، در نتیجه بسیاری از افراد تصور می‌کنند که کارایی خیلی بالایی ندارد. در نتیجه از خرید آن منصرف می‌شوند. اما این ابزار کمک می‌کند تا همیشه سشوار در دسترس شما باشد تا در صورت نیاز دسترسی سریع‌تری به آن داشته باشید. این ویژگی کمک می‌کند تا سرعت عمل شما بالا برود.

شما می‌توانید با توجه به تعداد سشوارهای استفاده شده در سالن زیبایی خود، نسبت به خرید پایه سشوار اقدام کنید. پایه سشوار بلند خارجی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این ابزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         طراحی به صورت ایستاده به دلیل پایه بلند
  •         کیفیت بالای ساخت محصول
  •         مناسب برای سالن‌های زیبایی
  •         داشتن ظاهر زیبا و کمک به زیباتر شدن سالن آرایشگاهی
  •         استحکام بسیار زیاد و جلوگیری از سقوط سشوار

سخن نهایی

اگر برای سالن زیبایی خود به دنبال یک پایه سشوار هستید، پایه سشوار فنری بلند صفحه گرد خارجی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: