زیرپایی کد 3100

1,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

جنس فلزی با کیفیت و بادوام

جلوگیری از آویزان ماندن پاها و کمردرد

تسریع جریان خون در کف پا و جلوگیری از گرفتگی عضلات پا

برخی از صندلی‌های آرایشگاهی بدون زیرپایی طراحی شده‌اند. این ویژگی باعث می‌شود تا زمانی که مشتری بر روی صندلی می‌نشیند، پاها حالت آویزان داشته باشند. برای رفع نیاز مشتری خرید زیر پایی کد 3100 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این زیرپایی به صورت کاملا استاندارد طراحی شده است و کمک می‌کند تا با قرار گرفتن پاها بر روی آن جریان خون به راحتی در رگ‌ها اتفاق بیفتد.

ویژگی زیرپایی کد 3100

برخی از صندلی‌های آرایشگاهی به صورت غیر استاندارد طراحی شده‌اند. به طوری که زانوی مشتری با نشستن بر روی صندلی حالت آویزان به خود می‌گیرد. از طرفی دیگر آرایشگر برای تسلط بیشتر بر روی مو و صورت مشتری مجبور است که ارتفاع صندلی را تغییر دهید. در چنین شرایطی ممکن است نوک انگشتان مشتری به زمین نرسد. اگر صندلی‌های موجود در سالن زیبایی شما دچار چنین مشکلاتی هستند، جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

شما می‌توانید برای رفع چنین مشکلاتی زیرپایی مخصوص صندلی‌های آرایشگاهی را خریداری کنید. زیرپایی آرایشگاهی مدل 3100 مخصوص صندلی کوپ طراحی شده است. اما شما می‌توانید از آن برای سایر صندلی‌ها مانند صندلی‌های اداری نیز استفاده کنید. طراحی این زیرپایی به گونه‌ای است که جلوی بیماری‌های یکجانشینی مانند واریس، کمردرد و... را می‌گیرد.

این زیرپایی طراحی بسیار زیبا و خاصی دارد و از جنس فلزی با دوام ساخته شده است. در نتیجه در استفاده‌های متعدد و یا وزن‌های سنگین دچار شکستگی نخواهد شد. زیر پایی کد 3100 به دلیل رنگ بسیار بادوام خود جلوی زنگ‌زدگی را می‌گیرد. این زیرپایی فلزی دارای وزن 1.5 کیلوگرمی است و برای جابجایی آن دچار مشکل نخواهید شد.

اگر شما هم به فکر سلامتی زانوها و ستون فقرات مشتریان خود هستید، خرید این زیرپایی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این زیرپایی را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب