پایه سشوار کوتاه خارجی

290,000 تومان

خرید تلفنی محصول

12 قلم

پایه سشوار کوتاه خارجی با کیفیت بالای ساخت و به صورت کوتاه به یکی از پرطرفدارترین مدل‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که فکر می‌کنید خرید پایه سشوار جزو تجهیزات ضروری آرایشگاه نیست، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. پایه سشوار از صدمه دیدن سشوار جلوگیری می‌کند و باعث نظم و ترتیب سالن زیبایی شما می‌شود. اگر شما هم به دنبال یک مدل کوتاه از این استند هستید، پایه سشوار کوتاه خارجی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی پایه سشوار کوتاه خارجی

پایه سشوار اگرچه ظاهر بسیار ساده‌ای دارد، اما کارایی آن بسیار بالا است. به این دلیل که این وسیله کمک می‌کند تا در کنار آسیب ندیدن وسیله شما، نظم و ترتیب سالن نیز از بین نرود. در نتیجه به زیباتر شدن سالن آرایشگاهی شما کمک بسیار زیادی می‌کند. علاوه بر این، پایه سشوار سرعت عمل شما را در حین کار بالا می‌برد. به این دلیل که همیشه سشوار در دسترس شما است.

این استند سشوار هم برای خانه و هم برای سالن‌های زیبایی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است و شما می‌توانید در هر قسمت از آرایشگاه آن را قرار دهید. شکل‌ها و مدل‌های استند سشوار بسیار زیاد است. یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار پایه سشوار مدل کوتاه خارجی است. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این ابزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         طراحی به صورت ایستاده به دلیل پایه بلند
  •         کیفیت بالای ساخت محصول
  •         مناسب برای سالن‌های زیبایی
  •         داشتن ظاهر زیبا و کمک به زیباتر شدن سالن آرایشگاهی
  •         استحکام بسیار زیاد و جلوگیری از سقوط سشوار

سخن نهایی

اگر برای سالن آرایشگاهی خود قصد خرید یک استند نگهدارنده سشوار دارید، پایه سشوار کوتاه خارجی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب