آبپاش طرح باربر پل

86,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

آبپاش طرح باربر پل یک وسیله کاربردی در آرایشگاه‌ها برای کوتاهی مو است. این وسیله کمک می‌کند تا پرتاب و پاشش آب به طور یکنواخت اتفاق بیفتد.

یکی از خدمات رایج در سالن‌های آرایشگاهی مردانه و زنانه، کوتاهی مو و امور پیرایشی است؛ بنابراین تمامی آرایشگرها نیاز به یک آبپاش آرایشگاهی دارند. برای این منظور آبپاش طرح باربر پل  را به شما پیشنهاد می‌دهیم. آبپاش آرایشگری به عنوان یک وسیله ضروری جزو عضو جدانشدنی سالن‌های زیبایی به حساب می‌آید. به طوری که عدم وجود چنین وسیله‌ای باعث می‌شود تا آرایشگر نتواند موی مشتری را به خوبی کوتاه کند.

آبپاش این برند به دلیل کیفیت بسیار بالای خود باعث می‌شود تا کیفیت کار شما نیز بالا برود. این آبپاش به دلیل پرتاب و پاشش مناسب آب کمک می‌کند تا موی افراد حالت منظمی به خود بگیرد. در نتیجه برش موهای اضافی به خوبی انجام می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های خوب این آبپاش قابلیت تنظیم پرتاب و پاشش آب است. در نتیجه شما می‌توانید میزان آب و میزان پاشش را به حد دلخواه خود تنظیم کنید. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین آبپاش این برند را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

 

مــزایا
مــعایب