تابلو دکوراتیو دیواری

1,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

تابلو دکوراتیو دیواری با ابعاد 60 در 90، بدنه ضد خش و خط و ضد زنگ، رنگ کوره‌ای استاتیک، ضخامت ورق 2 میلیمتری، برش دقیق با دستگاه‌های برش لیزر به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر به دنبال بهترین طرح تابلو برای استفاده در محیط کار خود هستید، تابلو دکوراتیو دیواری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. طرح این تابلوها به گونه‌ای است که مخاطب با نگاه کردن به آن حس آرامش می‌گیرد. این تابلوها از طرح‌های بسیار جذاب و دوست‌داشتنی برخوردار هستند و حس لوکس بودن را برای محیط کار به ارمغان می‌آورند.

ویژگی تابلو دکوراتیو دیواری

در دکوراسیون فضای داخلی محیط کار، هیچ چیز به اندازه دیوارها جلب توجه‌کننده نیست. استفاده از تزئینات دیواری مانند تابلوها باعث می‌شود تا دیوارها از حالت یکنواختی بیرون بیاید. اگر شما هم به دنبال تابلوهای لوکس و منحصر به فرد برای محیط کار خود می‌گردید، تابلو دکوراتیو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تابلوها با طرح‌های لوکس و شیک خود، تغییرات بسیار مثبتی را در محیط کار شما ایجاد می‌کند.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد تابلوهای دکوراتیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         تابلو دکوراتیو از جنس فلز با خاصیت ضد زنگ و قابلیت شستشوی راحت
  •         مناسب برای استفاده دیواری و رومیزی
  •         دارای ابعاد مناسب 60 در 90
  •         دارای بدنه ضد خط و خش
  •         دارای رنگ کوره‌ای استاتیک بدون از بین رفتن رنگ به مرور زمان
  •         ضخامت ورق تابلو 2 میلیمتر
  •         برش با دستگاه‌های مخصوص به صورت دقیق و پیشرفته

سخن نهایی

اگر به دنبال یک تابلو هنری متفاوت برای دکوراسیون محیط کار و منزل خود هستید، خرید تابلو دکوراتیو دیواری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت تمایل شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان‌پذیر است.

مــزایا
مــعایب