تابلو دکوراتیو دیواری

1,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

تابلو دکوراتیو دیواری با ابعاد 60 در 90، بدنه ضد خش و خط و ضد زنگ، رنگ کوره‌ای استاتیک، ضخامت ورق 2 میلیمتری، برش دقیق با دستگاه‌های برش لیزر به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

تابلو بخش جدانشدنی هر دکوراسیونی هستند. اگر شما هم به دنبال زیباتر شدن دکوراسیون محل کار و زندگی خود هستید، خرید تابلو دکوراتیو دیواری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. زیبایی این تابلوها به اندازه‌ای است که می‌تواند جلوه‌ای منحصر به فرد به محیط زندگی شما ببخشد. این ویژگی کمک می‌کند تا بر روی کیفیت کار شما تاثیر بسیار مثبتی بگذارد.

ویژگی تابلو دکوراتیو دیواری

استفاده از تابلو در دکوراسیون منزل و یا محیط کار می‌تواند حس خوبی را به مخاطب خود منتقل کند. این تابلوها به دلیل طرح و نقش زیبای خود، مخاطب را غرق در هنر می‌کنند و احساسات مخاطب را به خوبی برمی‌انگیزند. تابلوهای دکوراتیو به دلیل استفاده از طرح و رنگ بسیار عالی باعث ایجاد احساسات عالی و خوب در مخاطب و مشتری می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا افراد در محیط کار با انگیزه و نشاط بیشتری کارهای خود را انجام دهند.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد تابلوهای دکوراتیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         تابلو دکوراتیو از جنس فلز با خاصیت ضد زنگ و قابلیت شستشوی راحت
  •         مناسب برای استفاده دیواری و رومیزی
  •         دارای ابعاد مناسب 60 در 90
  •         دارای بدنه ضد خط و خش
  •         دارای رنگ کوره‌ای استاتیک بدون از بین رفتن رنگ به مرور زمان
  •         ضخامت ورق تابلو 2 میلیمتر
  •         برش با دستگاه‌های مخصوص به صورت دقیق و پیشرفته

سخن نهایی

اگر به دنبال زیباتر شدن محیط کار و منزل خود هستید، خرید تابلو دکوراتیو دیواری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت تمایل شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان‌پذیر است.

مــزایا
مــعایب