استند موزر فلزی مشکی

120,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

استند موزر فلزی مشکی وسیله‌ای کاربردی برای قرار دادن ماشین اصلاح آرایشگاهی است. این وسیله دارای سوراخ‌هایی جهت نصب بر روی دیوار است.

بسیاری از آرایشگاه‌های مردانه، محیط شلوغ و بهم‌ریخته‌ای دارند. به خصوص اکثر آرایشگاه‌های مردانه جای بخصوصی برای قرار دادن وسایل برقی خود ندارند. همین ویژگی باعث شده است تا محیط آرایشگاه بی‌نظم به نظر برسد. برای این منظور خرید استند موزر فلزی مشکی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با نصب این وسیله بر روی دیوار یا میز به آرایشگر کمک می‌کند تا دسترسی راحت‌تری به آن داشته باشد.

ویژگی استند موزر فلزی مشکی

ماشین اصلاح آرایشگاهی جزو یکی از پراستفاده‌ترین وسایل هر آرایشگاه به شمار می‌رود. پایه نگهدارنده ماشین اصلاح به آرایشگر کمک می‌کند تا در صورت نیاز بتواند دسترسی سریع‌تری به این وسیله داشته باشد. از طرفی دیگر این وسیله کمک می‌کند تا جلوی آسیب رسیدن این وسیله در اثر افتادن آن بر روی زمین جلوگیری کند.

استند موزر  از جنس فلز ساخته شده است و از کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. نصب این وسیله بسیار راحت است و شما می‌توانید آن را بر روی دیوار آرایشگاه و یا میز خود نصب کنید و ماشین اصلاح خود را درون آن قرار دهید. اندازه این استند به گونه‌ای است که هم برای ماشین‌های اصلاح کوچک و هم بزرگ بسیار مناسب است.

شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین استند موزر فلزی مشکی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. این محصول در چندین رنگ عرضه است و با هر سلیقه‌ای جور خواهد بود.

مــزایا
مــعایب