تابلو دکوراتیو دیواری

1,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

تابلو دکوراتیو دیواری با ابعاد 60 در 90، بدنه ضد خش و خط و ضد زنگ، رنگ کوره‌ای استاتیک، ضخامت ورق 2 میلیمتری، برش دقیق با دستگاه‌های برش لیزر به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

استفاده از تابلوهای هنری در محیط کار، تاثیر بسیار مثبتی بر روی کار و روحیه مخاطب دارد. در واقع استفاده از تابلو دکوراتیو دیواری در دکوراسیون محیط کار باعث می‌شود تا فضای خشک و بی‌روح کار، به یک فضای با نشاط و مثبت تبدیل شود. در واقع استفاده از تابلوهای هنری به محیط کار جذابیت می‌بخشد. این موضوع می‌تواند بر روی مشتری نیز تاثیرگذار باشد.

ویژگی تابلو دکوراتیو دیواری

در طراحی دکوراسیون داخلی محیط کار، رنگ‌آمیزی و پوشش دیوارها خود به تنهایی باعث جذابیت فضا نمی‌شوند. استفاده از وسایل تزئینی مانند تابلوها نیز می‌توانند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی محیط و فضای کار داشته باشند. تابلوهای دیواری به دلیل زیبایی فوق‌العاده‌ی خود، توجه هر مخاطب و مشتری را به سمت خود جلب می‌کنند. این در حالی است که سایر وسایل تزیینی تاثیر چندان مثبتی بر روی ذهن مخاطب ندارند.

به کمک این تابلوهای می‌توانید فضای بی‌روح محیط کار را جان تازه‌ای ببخشید. در واقع این تابلوها جلوه‌گر شادی و نشاط به مخاطب هستند و به نقاط توجه در هر خانه تبدیل می‌شوند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد تابلوهای دکوراتیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         تابلو دکوراتیو از جنس فلز با خاصیت ضد زنگ و قابلیت شستشوی راحت
  •         مناسب برای استفاده دیواری و رومیزی
  •         دارای ابعاد مناسب 60 در 90
  •         دارای بدنه ضد خط و خش
  •         دارای رنگ کوره‌ای استاتیک بدون از بین رفتن رنگ به مرور زمان
  •         ضخامت ورق تابلو 2 میلیمتر
  •         برش با دستگاه‌های مخصوص به صورت دقیق و پیشرفته

سخن نهایی

اگر به دنبال یک تغییر مثبت در دکوراسیون منزل و محیط کار خود هستید، خرید تابلو دکوراتیو دیواری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت تمایل شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان‌پذیر است.

مــزایا
مــعایب