تابلو دکوراتیو دیواری

1,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

تابلو دکوراتیو دیواری با ابعاد 60 در 90، بدنه ضد خش و خط و ضد زنگ، رنگ کوره‌ای استاتیک، ضخامت ورق 2 میلیمتری، برش دقیق با دستگاه‌های برش لیزر به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

خرید یک تابلو زیبا می‌تواند تغییرات بسیار خوبی را در محیط کار و زندگی شما ایجاد کند. تابلو دکوراتیو دیواری فضای ساده و معمولی محل زندگی و کار شما را به یک محیط خاص و منحصر به فرد تبدیل می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید با صرف هزینه‌ی اندک، تغییرات بسیار زیادی را در محیط کار خود ایجاد کنید. به طوری که مشتری با آمدن به محل کار شما، حس نشاط و شادابی را احساس خواهد کرد.

ویژگی تابلو دکوراتیو دیواری

برای تغییر دکوراسیون منزل و یا محل کار، ایده‌های بسیار زیادی وجود دارد. اگر می‌خواهید که هزینه‌ی اندکی را در این کار صرف کنید، استفاده از تابلوهای دکوراتیو لوکس و منحصر به فرد را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تابلوها با طرح‌های فوق‌العاده خود، محیط کار و زندگی شما را خاص و ویژه می‌کنند. این تحول باعث می‌شود تا شما با روحیه بهتری کارهای روزانه خودتان را انجام دهید.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد تابلوهای دکوراتیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         تابلو دکوراتیو از جنس فلز با خاصیت ضد زنگ و قابلیت شستشوی راحت
  •         مناسب برای استفاده دیواری و رومیزی
  •         دارای ابعاد مناسب 60 در 90
  •         دارای بدنه ضد خط و خش
  •         دارای رنگ کوره‌ای استاتیک بدون از بین رفتن رنگ به مرور زمان
  •         ضخامت ورق تابلو 2 میلیمتر
  •         برش با دستگاه‌های مخصوص به صورت دقیق و پیشرفته

سخن نهایی

اگر به فکر تغییر دکوراسیون خود هستید، خرید تابلو دکوراتیو دیواری یک ایده جدید برای شما خواهد بود. در صورت تمایل شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان‌پذیر است.

 

 

مــزایا
مــعایب