تابلو دکوراتیو دیواری

1,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

تابلو دکوراتیو دیواری با ابعاد 60 در 90، بدنه ضد خش و خط و ضد زنگ، رنگ کوره‌ای استاتیک، ضخامت ورق 2 میلیمتری، برش دقیق با دستگاه‌های برش لیزر به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

استفاده از تابلو دکوراتیو دیواری زینت‌بخش دکوراسیون منزل و محیط کار است. این تابلوها به بهتر دیده شدن محیط کار و منزل کمک بسیار زیادی می‌کند. تابلوهای دکوراتیو با مدل‌های مختلف خود، نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. این تابلوها با تغییرات کوچک ایجاد شده، حس نشاط و زندگی را برای مشتری به ارمغان می‌آورد.

ویژگی تابلو دکوراتیو دیواری

از آنجایی که بیشتر افراد ساعات زیادی از زندگی خود را در محل کار سپری می‌کنند؛ بنابراین محیط کار نقش خانه دوم را بازی می‌کند. در نتیجه دکوراسیون محل کار می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی روحیه و عملکرد افراد بگذارد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تغییر و تنوع در دکوراسیون، استفاده از تابلوهای دکوراتیو است. این کار باعث می‌شود تا محیط کار شما جذاب و پرانرژی‌تر از قبل به نظر برسد.

اگر شما هم به فکر چنین تغییراتی هستید، استفاده از تابلو دکوراتیو هنری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد تابلوهای دکوراتیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         تابلو دکوراتیو از جنس فلز با خاصیت ضد زنگ و قابلیت شستشوی راحت
  •         مناسب برای استفاده دیواری و رومیزی
  •         دارای ابعاد مناسب 60 در 90
  •         دارای بدنه ضد خط و خش
  •         دارای رنگ کوره‌ای استاتیک بدون از بین رفتن رنگ به مرور زمان
  •         ضخامت ورق تابلو 2 میلیمتر
  •         برش با دستگاه‌های مخصوص به صورت دقیق و پیشرفته

سخن نهایی

اگر به فکر تغییر دکوراسیون منزل و یا محیط کار هستید، تابلو دکوراتیو دیواری یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای شما است. در صورت تمایل به خرید آنلاین این محصول می‌توانید نسبت به خرید تابلو مورد نظر خود از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان‌پذیر است.

مــزایا
مــعایب