تابلو دکوراتیو دیواری

1,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

تابلو دکوراتیو دیواری با ابعاد 60 در 90، بدنه ضد خش و خط و ضد زنگ، رنگ کوره‌ای استاتیک، ضخامت ورق 2 میلیمتری، برش دقیق با دستگاه‌های برش لیزر به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

یکی از ارزان‌ترین و مناسب‌ترین راه‌ها برای تغییر دکوراسیون استفاده از تابلو دکوراتیو دیواری است. به این دلیل که سایر تغییرات مانند حذف و اضافه کردن دیوار، رنگ‌آمیزی، کاغذ دیواری و غیره معمولا زمان و هزینه‌ی بسیار بالایی را به دنبال دارد. اما شما می‌توانید با خرید این تابلوها، در کمتر از چند دقیقه تغییرات بسیار خوبی را در محیط کار و یا منزل خود ایجاد کنید.

ویژگی تابلو دکوراتیو دیواری

یکی از نقاط بسیار مهم در دکوراسیون منزل و یا محیط کار دیوارها است. هر چقدر که شما بر روی وسایل و سایر نقاط منزل و یا محیط کار خرج کنید، اما اولین نگاه مخاطب به دیوارها جلب می‌شود. در نتیجه دکور دیوارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ بنابراین شما می‌توانید با خرید یک تابلوی شیک، زیبایی دیوار خودتان را تکمیل کنید.

تنوع طرح این تابلوها بسیار زیاد است. به طوری که می‌تواند نظر هر فرد با هر سلیقه‌ای را به سمت خود جلب کند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد تابلوهای دکوراتیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         تابلو دکوراتیو از جنس فلز با خاصیت ضد زنگ و قابلیت شستشوی راحت
  •         مناسب برای استفاده دیواری و رومیزی
  •         دارای ابعاد مناسب 60 در 90
  •         دارای بدنه ضد خط و خش
  •         دارای رنگ کوره‌ای استاتیک بدون از بین رفتن رنگ به مرور زمان
  •         ضخامت ورق تابلو 2 میلیمتر
  •         برش با دستگاه‌های مخصوص به صورت دقیق و پیشرفته

سخن نهایی

اگر به دنبال انتخاب یک تابلو هنری زیبا برای تغییر دکوراسیون محیط آرایشگاهی خود هستید، تابلو دکوراتیو دیواری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت به خرید آنلاین تابلو می‌توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان‌پذیر است.

 

مــزایا
مــعایب