زیرپایی کد 3000

1,900,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

جنس فلزی با کیفیت و بادوام

جلوگیری از آویزان ماندن پاها و کمردرد

تسریع جریان خون در کف پا و جلوگیری از گرفتگی عضلات پا

اگر به فکر سلامتی مشتریان خود هستید، خرید زیرپایی کد 3000 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این زیرپایی با طراحی بسیار خوب خود، از آویزان ماندن پای مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی جلوگیری می‌کند. این زیرپایی کاربرد بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید علاوه بر استفاده در صندلی‌های آرایشگاهی برای صندلی‌های اداری نیز از آن استفاده کنید.

ویژگی زیرپایی کد 3000

نشستن طولانی‌مدت بر روی صندلی باعث می‌شود تا بعد از مدتی دچار مشکلاتی مانند واریس پا، کمردرد و... شوید. به خصوص اگر صندلی ارتفاع بلندی داشته باشد، این موضوع باعث آویزان ماندن پای مشتری و آسیب به زانوهای آنها می‌شود. در چنین شرایطی وجود یک زیرپایی جداگانه کمک می‌کند تا تاثیرات منفی یکجانشینی به حداقل برسد.

این موضوع به خصوص در رابطه با صندلی‌های آرایشگاهی بسیار مهم است. چرا که در صورت خسته شدن مشتری، آرایشگر نمی‌تواند با تسلط بالا کار خودش را انجام دهد. اما وجود زیر پایی کمک می‌کند تا مشتری از نشستن بر روی صندلی خسته نشود.

اگر به دنبال خرید یک زیرپایی هستید که بتوانید در تمامی صندلی‌ها از آن استفاده کنید، زیرپایی مدل 3000 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این زیرپایی آرایشگاهی از ترکیب فلز و چوب ساخته شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر خرابی دارد. زیرپایی کد 3000 به خصوص برای صندلی‌های کپ و کوتاهی که اغلب بدون زیرپایی هستند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این زیرپایی در رنگ سفید به بازار عرضه شده است و در صورتی کثیفی می‌توانید به راحتی آن را بشویید.

وزن این زیرپایی 1.5 کیلوگرم است. در نتیجه به راحتی می‌توانید آن را جابجا کنید. خرید زیرپایی آرایشگاهی برای تمامی کسانی که به سلامت و راحتی مشتریان خود اهمیت می‌دهند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این صندلی را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این صندلی اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب