تابلو دکوراتیو دیواری

1,200,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

تابلو دکوراتیو دیواری با ابعاد 60 در 90، بدنه ضد خش و خط و ضد زنگ، رنگ کوره‌ای استاتیک، ضخامت ورق 2 میلیمتری، برش دقیق با دستگاه‌های برش لیزر به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر از یکنواختی محیط زندگی و کار خود خسته‌ شده‌اید، استفاده از تابلو دکوراتیو دیواری یک گزینه عالی به حساب می‌آید. تنوع طرح و رنگ این تابلوها بسیار زیاد است و شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای نسبت به خرید یکی از این تابلوها اقدام کنید. این تغییرات کوچک باعث می‌شود که محیط اطراف شما دلنشین‌تر به نظر برسد. زیبایی طرح این تابلوها به اندازه‌ای است که شما می‌توانید ساعت‌ها به این تابلو خیره شوید و از آن لذت ببرید.

ویژگی تابلو دکوراتیو دیواری

تغییرات دکوراسیون حس تازگی و نو شدن را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر شما هم قصد دارید تا تغییری زیبا در دکوراسیون خودتان ایجاد کنید، استفاده از تابلوهای دکوراتیو مدرن را پیشنهاد می‌دهیم. این تغییر اگرچه کوچک به نظر می‌رسد، اما فضای کار و زندگی شما را دلنشین‌تر از قبل می‌کند. از طرفی دیگر خرید این تابلوها نسبت به سایر وسایل منزل و یا محیط کار، هزینه‌ی بسیار پایینی دارد.

در نتیجه شما با یک هزینه کم، می‌توانید تغییرات بسیار عالی در محیط کار خود ایجاد کنید. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این تابلوها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         تابلو دکوراتیو از جنس فلز با خاصیت ضد زنگ و قابلیت شستشوی راحت
  •         مناسب برای استفاده دیواری و رومیزی
  •         دارای ابعاد مناسب 60 در 90
  •         دارای بدنه ضد خط و خش
  •         دارای رنگ کوره‌ای استاتیک بدون از بین رفتن رنگ به مرور زمان
  •         ضخامت ورق تابلو 2 میلیمتر
  •         برش با دستگاه‌های مخصوص به صورت دقیق و پیشرفته

سخن نهایی

بعد از مدتی ماندن در محیط کار و زندگی، نیاز به تغییر دکوراسیون احساس می‌شود. چرا که تغییر دکوراسیون، حس تازگی و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورد. خرید تابلو دکوراتیو دیواری یک ایده مناسب برای کسانی است که می‌خواهند با هزینه‌ی کم، تغییرات بسیار خوبی در محیط کار خود ایجاد کنند.

در صورت تمایل به خرید آنلاین این محصول می‌توانید همین حالا نسبت به رزرو اینترنتی آن از  فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان‌پذیر است.

 

 

مــزایا
مــعایب