استند موزر مشکی

85,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

استند موزر مشکی وسیله‌ای کاربردی برای قرار دادن ماشین اصلاح آرایشگاهی است. این وسیله دارای سوراخ‌هایی جهت نصب بر روی دیوار است.

اگر به فکر تاسیس یک آرایشگاه مردانه هستید، خرید برخی تجهیزات آرایشگاهی بسیار ضروری است. این تجهیزات آرایشگاهی کمک می‌کند تا محیط سالن زیبایی شما شلوغ و آشفته به نظر نرسد. به عنوان مثال یکی از وسایل کاربردی در آرایشگاه‌های مردانه، ماشین اصلاح آرایشگاهی است. شما می‌توانید با خرید استند موزر مشکی وسیله مورد نظر خود را بر روی آن قرار دهید.

ویژگی استند موزر مشکی

یکی از وسایل کاربردی هر سالن آرایشگاهی مردانه، ماشین اصلاح آرایشگاهی است. برای دسترسی راحت‌تر به این وسیله و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن خرید یک استند موزر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از طرفی دیگر این وسیله کاربردی کمک می‌کند تا میز آرایشگاهی شما شلوغ و بهم‌ریخته به نظر نرسد. جنس این استند از پلی کربنات فشرده است و دوام و ماندگاری بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بر روی بدنه این وسیله سوراخ‌هایی تعبیه شده است؛ بنابراین شما می‌توانید با نصب آن بر روی دیوار و میز کار، ماشین اصلاح خودتان را درون آن قرار دهید. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید اینترنتی این وسیله کاربردی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب