تابلو متال دکوراتیو دیواری کد 153

2,550,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دارای بدنه فلزی و مقاوم در برابر خط و خش و ضد زنگ

ضخامت ورق 2 میلی‌متری

برش با دستگاه‌های برش لیزر دقیق و پیشرفته

دارای ابعاد 120*50

مناسب برای سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه

برای داشتن یک دکوراسیون زیبا برای سالن آرایشگاهی نمی‌توان تنها به خرید تجهیزات آرایشگاهی زیبا اکتفا کرد. استفاده از تابلو در دیوارهای سالن زیبایی باعث می‌شود تا فضای سالن دلچسب شود. تابلو متال دکوراتیو دیواری کد 153 با طرح وسایل آرایشگاهی یک جلوه‌ای خاص به سالن زیبایی می‌بخشد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین تابلو متال دکوراتیو دیواری مخصوص آرایشگاهی را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این تابلو اقدام کنید.

ویژگی تابلو متال دکوراتیو دیواری کد 153

اگر می‌خواهید که با هزینه‌ی کم یک تغییر بسیار زیادی را در سالن آرایشگاهی خود ایجاد کنید، خرید تابلوهای دکوراتیو یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این تابلوها با ظاهر فانتزی خود تاثیر خوب و مثبتی را بر روی روحیه مشتریان می‌گذارند و جذابیت محیط آرایشگاهی را دو چندان می‌کنند. علاوه بر این تابلوهای دکوراتیو باعث می‌شوند تا فضای سالن آرایشگاهی از حالت بی‌روحی بیرون بیایند.

اگر فضای کافی در سالن آرایشگاهی خود دارید، تابلو دکوراتیو دیواری مدل وسایل آرایشگاهی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تابلو به صورت بسیار هنرمندانه‌ای طراحی شده است و جذابیت دیوارهای سالن آرایشگاهی شما را دوچندان می‌کند.

این تابلو دکوراتیو از جنس فلز ساخته شده است و با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده شده است؛ در نتیجه دچار زنگ‌زدگی و خط و خش نخواهد شد. ضخامت ورق این تابلو 2 میلی‌متر است و با دستگاه برش لیزری طراحی شده است. به طوری که شما با نگاه کردن به تابلو متال دکوراتیو دیواری کد 153 متوجه ظرافت این تابلو خواهید شد.

این تابلو هم برای سالن‌های آرایشگاهی مردانه و هم سالن‌های زیبایی زنانه قابل استفاده است و می‌تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی فضای دکوراسیون سالن آرایشگاهی بگذارد. اگر شما هم به زیبایی و منحصر به فرد بودن طراحی سالن آرایشگاهی خود اهمیت می‌دهید، خرید این تابلو متال را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با خرید این تابلو و نصب آن بر روی دیوار آرایشگاه متوجه تغییر بزرگ فضای سالن آرایشگاهی خود خواهید شد.

البته پیشنهاد می‌کنیم که برای هرچه زیباتر نشان دادن این تابلو، حتما آن را در مکان مناسبی نصب کنید. این تابلو دارای ابعاد 120*50 است. سبک مدرن و مینیمال و در عین حال ساده این تابلو، تاثیر خاصی بر روی  روحیه مشتریان شما خواهد گذاشت؛ بنابراین شما می‌توانید با صرف هزینه بسیار کم، تغییر چشم‌گیری را در فضای سالن آرایشگاهی خود ایجاد کنید.

مــزایا
مــعایب