پد ابزار آرایشگاهی کد 1701

550,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

پد ابزار آرایشگاهی کد 1701

با دوام و ماندگاری بالا

ضد لغزش

دارای فوم چسبیده

قابلیت شستشو و تمیز کردن

از جنس PVC

مقاومت بسیار عالی در برابر حرارت بالا تا 88 درجه سانتی‌گراد

قابل استفاده در آرایشگاه‌ها، کلینیک‌های پزشکی و دندان‌پزشکی

اگر شما هم با مشکل لیز خوردن وسایل از روی میز آرایشگاهی روبرو هستید، خرید پد ابزار آرایشگاهی کد 1701 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. استفاده از این پد جلوی لیز خوردن وسایل آرایشگاهی مانند شانه، تیغ، ریش تراش و... را می‌گیرد. این محصول کاربردی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. به طوری که قرار گرفتن وسایل تیز آرایشگاهی باعث پارگی و یا آسیب‌دیدگی آن نخواهد شد.

کاربرد این تشک ابزار آرایشگاهی بسیار بالا است و شما می‌توانید از آن علاوه بر سالن‌های زیبایی در کلینیک‌های پزشکی و دندان‌پزشکی استفاده کنید.

ویژگی پد ابزار آرایشگاهی کد 1701

قیمت برخی از ابزارهای آرایشگاهی بسیار بالا است؛ بنابراین هر گونه آسیب‌دیدگی آنها باعث می‌شود که شما به عنوان مدیر آرایشگاه متضرر شوید. یکی از مشکلات اکثر آرایشگران، لیز خوردن ابزار کار هنگام قرار دادن آن بر روی میز آرایشگاهی است. برای جلوگیری از این مشکل استفاده از تشک ابزار آرایشگاهی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، ضربه گیر آرایشگاهی مدل 1701 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ضربه گیر علاوه بر زیبایی ظاهری، کارایی بسیار خوبی دارد. چسبندگی این پد بسیار بالا است و شما می‌توانید علاوه بر سطوح صاف، برای سطوح شیب‌دار نیز از آن استفاده کنید. این تشک به صورت ضد لغزش طراحی شده است و بر روی هر سطحی به خوبی قرار می‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های خوب پد ابزار آرایشگاهی کد 1701 مقاومت بسیار بالای آن در برابر حرارت بسیار زیاد است؛ در نتیجه زمانی که شما ابزارهای آرایشگاهی داغ مانند اتو مو، سشوار و... را بر روی آن قرار می‌دهید، مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت از خود نشان می‌دهد. این ویژگی کمک می‌کند تا میز آرایشگاهی شما نیز دچار آسیب و سوختگی نشود.

از آنجایی که این تشک ابزار از جنس PVC ساخته شده است؛ در نتیجه برای تمیز کردن آن دچار مشکل نخواهید شد و به سادگی می‌توانید آن را تمیز کنید. اندازه این تشک ضربه گیر ابزار آرایشگاهی 45 سانتی‌متر در 30 است. تنوع رنگی این تشک بسیار بالا است و شما می‌توانید در چهار رنگ مشکی، طوسی، قرمز و آبی آن را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین تشک ابزار کد 1701 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب